5752
Sök

Motorljudet har blivit anorlundare =S å går bättre ? skumt?

UNDERGROUND
649 Inlägg
30 april 2010
Trådstartare
Tjenna, var ute idag å för fösta gången gassat på riktigt bra med bilen, men skumt är det att efter jag gjort detta  har jag fått ett mycket råare ljud som jag inte har hört innan å så verkar den gå betydligt bättre ? vfa kan detta beror på ?

1 944 Inlägg
30 april 2010
Moonfury skrev:
Tjenna, var ute idag å för fösta gången gassat på riktigt bra med bilen, men skumt är det att efter jag gjort detta  har jag fått ett mycket råare ljud som jag inte har hört innan å så verkar den gå betydligt bättre ? vfa kan detta beror på ?

du har rent av sotat ur gamm-volvon big_smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Cupra_
30 april 2010
Tippar också på det tongue

UNDERGROUND
649 Inlägg
30 april 2010
Trådstartare
Quadrablast skrev:
Tippar också på det tongue

hahaha

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
30 april 2010
inte så de gått hål i nånljudämpare? turbo bilarna går ju så mkt bättre än bilar utan turbo med dåliga rör tex

UNDERGROUND
649 Inlägg
30 april 2010
Trådstartare
MrEricsson skrev:
inte så de gått hål i nånljudämpare? turbo bilarna går ju så mkt bättre än bilar utan turbo med dåliga rör tex

nja kollade vid downpipen efter som det lätt något fruktansvärt från motorn . packningen , sammtidig fölorar jag konstig nog laddet :S men ändå så går den bättre

354 Inlägg
30 april 2010
Moonfury skrev:
MrEricsson skrev:

nja kollade vid downpipen efter som det lätt något fruktansvärt från motorn . packningen , sammtidig fölorar jag konstig nog laddet :S men ändå så går den bättre

Låter som det blåst turbo packningen, det förklarar både ljudet och att du förlorar ladd.. Misstänker du inbillar dig bara att den går bättre, ljudet kan gör mycket du! big_smile

MVH.

Bygger M20 turbo!
Ekonomin, drömmarnas största fiende!

UNDERGROUND
649 Inlägg
30 april 2010
Trådstartare
maattias skrev:
Moonfury skrev:
MrEricsson skrev:

Låter som det blåst turbo packningen, det förklarar både ljudet och att du förlorar ladd.. Misstänker du inbillar dig bara att den går bättre, ljudet kan gör mycket du! big_smile

MVH.

nja ne den släpper enklare xD

Sök