Det kan jag tyvärr inte riktigt svara på för det var gjort med bilen när jag köpte den och chippad är den iallafall också men spridarna är orginal, har planer på att sätta dit R-spridare
Sharky skrev:
På vilket sätt är LMM, spridare och chip matchat?
/Göran
Toni_R skrev:
och har även funderat om 3 tums luftmassemätaren kan ha något med saken att göra
3" lmm och gröna R spridare, så kallade 968:or funkar bra tillsammans! många som kör med det.
Ja det har jag också hört, har mina funderingar på att inhandla såna, sätta dit dom och sen lämna iväg bilen till någon lite kunnigare person som kan ställa in allting så bilen går bra. Kanske får bort den ökade bränsleförbrukningen också Vad tros om det???
3" lmm och gröna R spridare, så kallade 968:or funkar bra tillsammans! många som kör med det.
Ja det har jag också hört, har mina funderingar på att inhandla såna, sätta dit dom och sen lämna iväg bilen till någon lite kunnigare person som kan ställa in allting så bilen går bra. Kanske får bort den ökade bränsleförbrukningen också Vad tros om det???
hör med viking, dom har chip som är mappat med R-spridare och 3" lmm
För att bli Gammal och vis, Måste man vara ung och galen!
hör med viking, dom har chip som är mappat med R-spridare och 3" lmm
bilen är redan chippad men kan vara värt att kolla upp ändå, tack för tipset