Eftersnack<: WanganMeet Helsingborg 20100508

peter_1976 JDM
12 maj 2010 · 2 201 Inlägg

det låter som det varit trevligt trots allt. hoppas man har bilen så man kan komma till nästa träff

SupraJonas
13 maj 2010 · 181 Inlägg

MrK skrev:
det var skoj men bara jappsträff och att man gick runt och snackade lite med folk och fick ansikten till användarnamnen på garaget..

Japp, full och odräglig Skotte är numera min bild på dig wink

Frostfjord Ljudbyggare
14 maj 2010 · 170 Inlägg

Överlag var det trevligt. Mycket trevligt. Dock till hörde jag en av dem som lämnade tidigt, pga väder samt att min utställda bil inte var lika konkurens kraftig som någon av de andra 15 suprorna. Därför anser jag att ni skulle försöka hitta någon klass indelning. Så att alla kan känna en chans på vinst (ja, jag kan grina lite tongue).

Men annars en eloge till alla som drog igång detta. Trevligt att möta lite gorgare och snacka.

Ett minne för livet från denna dag:

"JDM's epic run"
Dock såg jag bara slutet. Men roligt vart det. Han som körde såg förbannad ut hahaha. Letade parkering också.

Mitsubishi Galant "Junior" (2001)
Opel Omega (B) "Oscar" (2002)
SIR_Pierre Sir
16 maj 2010 · 737 Inlägg

Ingen film??  killen som gick runt o filmade hela dagen då???

FKnutsson
22 maj 2010 · 1 051 Inlägg

Hehe först nu förstår jag att Wanga-meet är vid Väla (a) Då får man ta och hålla utkick efterd etta smile Så amn inte missar wink

Toyota Supra Ma70 "2JZ GT45" (1990)
goffemannen
22 maj 2010 · 205 Inlägg

ja håller på med filmen just nu. Inte haft tid att börja förens idag. Det har varit annat som har prioriterats. Så håll ut. Filmen blir nog färdig till söndag/måndag kväll.

goffemannen
23 maj 2010 · 205 Inlägg

filmen är klar nu. Håller på att ladda upp den nu. Så om 1h eller så så är den nog färdig.

goffemannen
23 maj 2010 · 205 Inlägg
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang