sitter en bra under huven idag.. Orginal , bra kvalitet och inget krångel om man vill ha ljudet så köp ett filter på biltema och sätt på orginal, så kan du sätta tillbaka som orginal när du tröttnat och då inte lagt ut några pengar på de lägg pengarna på nåt annat skulle jag säga
klart den ska kvittra om man ställer den för hårt, eller bara inte vet hur man ställer in en dumpventil..
tror jag säger detta för 2144234 gången,, DET FINNS INGA KVITTERDUMPAR WHAT SO EVER. kvittret uppstår när inte dumpen sköter sin uppgift, dvs att släppa ut trycket ur tryckrören INNAN det studsar tillbaka in i turbon.. men den diskussionen är juh uppe 3 ggr i veckan så tänker inte ta upp de mer,
TS: är du sugen på den dumpen och har pengar så köp den, bara för att nån haft problem med just sitt exemplar så behöver inte ditt krångla o tvärtom.. och eftersom du ändå har det braiiga styrsystemet utan lmm så kan du köra med vilken dump du vill, vare sig den håller tätt eller inte på tomgång.
Slänger in en liten fråga här medans det handlar om GReddy. Äkta GReddy (type rs) har väll typ 40mm i diameter på kolven? Hur reagerar den på lägre laddtryck? Säg 1-1.3 bar?
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Slänger in en liten fråga här medans det handlar om GReddy. Äkta GReddy (type rs) har väll typ 40mm i diameter på kolven? Hur reagerar den på lägre laddtryck? Säg 1-1.3 bar?
storlek på dump/kolv är juh inte den svåra biten. det är hårdheten på fjädern som styr hur den kommer reagera på låga/höga laddtryck..
Slänger in en liten fråga här medans det handlar om GReddy. Äkta GReddy (type rs) har väll typ 40mm i diameter på kolven? Hur reagerar den på lägre laddtryck? Säg 1-1.3 bar?
storlek på dump/kolv är juh inte den svåra biten. det är hårdheten på fjädern som styr hur den kommer reagera på låga/höga laddtryck..
Jo det är klart, tänkte mest bara på den breda diametern på kolven. Har endast använt 25mm kolvar innan och tänkte om det va någon speciell skillnad.
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX