4325
Sök

Någon som plockat ur originalstereon ur en yaris?

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
22 augusti 2005
Trådstartare
#1
Jag tänkte trycka in en mp3 spelare i vinterbilen en Yaris verso, någon som provat detta? hur blev resultatet?

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

1 639 Inlägg
22 augusti 2005
#2
Vänd dig till Toyotaklubben
http://www.toyotaclubsweden.com

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....


Sök