Angående: Japps/japansk tema -bilar, Träffar i GBG/ BurgerKing Eriksberg KL 19:00 Söndagar.

2mhk
14 juni 2010 · 6 Inlägg

Fasn glömde ju bort detta.. hmm  dessutom var det ju träff vid mekonomen i sisjön i söndags smile

Jag är på nu i helgen i stället eller nästa om det blir nåt då smile

Shalle89
15 juni 2010 · 705 Inlägg

Bara att komma nästa träff som e om 2 veckor. jag själv va inte där på denna träffen som var innan. jag inte haft nått sug på att vara så involverad i japs träffen P.G.A brist på intresse ifrån alla med japsare i denna staden! som jag tycker e synd, jag har gjort mina försök i 1 år nu.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
2mhk
15 juni 2010 · 6 Inlägg

Den 27e då alltså, antecknar i almenackan smile

MrTorture
15 juni 2010 · 682 Inlägg

smile Härmed bjuder jag in er som är med i denna träff till kungälvsträffen nu på söndag smile vi har hälsat på er några få gånger nu smile och ni är välkomna upp till oss smile Kungälv. mc donalds. vi början 17.00

Shalle89
17 juni 2010 · 705 Inlägg

Det e med ett tungt hjärta jag säger detta men, the Cookie har tagit sin sista tur. The Cookie 2008-04-12 till 2010-17-06 R.I.P.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
peder Dorifto King Peedi Balerado
17 juni 2010 · 386 Inlägg

Shalle89 skrev:
Det e med ett tungt hjärta jag säger detta men, the Cookie har tagit sin sista tur. The Cookie 2008-04-12 till 2010-17-06 R.I.P.

vad har hänt?

Peder DailyFresh
Peugeot 306 Dimma Coupé "Dimman" (1995)
2mhk
17 juni 2010 · 6 Inlägg

Shalle89 skrev:
Det e med ett tungt hjärta jag säger detta men, the Cookie har tagit sin sista tur. The Cookie 2008-04-12 till 2010-17-06 R.I.P.

vadå? har det hänt något med bilen?

JDM_project
18 juni 2010 · 194 Inlägg

??? vad har hänt?

Toyota GT86 "Seido ONE" (2012)
Shalle89
18 juni 2010 · 705 Inlägg

Jag fick sladd igår o bilen flög in i refugen, Det kostar 200 000 kr att fixa skadorna. sad Så den kommer att skrotas.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Mr_Rustler
18 juni 2010 · 658 Inlägg

Ne men fy fan sad  R.I.P     sad

Volvo 940 Turbo "Puts Puts" (1997)
Suzuki SJ 413 "Real Steel" (1989)
JDM_project
18 juni 2010 · 194 Inlägg

Fy fasen shalle... Får la åka i "gubb" bilen ett tag nu dåwink bara att höjta till så hämtar jag dig.. Hoppas det ordnar sig:(

Toyota GT86 "Seido ONE" (2012)
Shalle89
18 juni 2010 · 705 Inlägg

Tackar Sebbe. De ska jag göra. Fy fan vad ont i nacken jag hade i morse! o Tån har torkat under natten o nu gör de skit ont o de känns som om de e fullt av larver på såret! sad

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
JDM_project
18 juni 2010 · 194 Inlägg

Men vad har läkarna sagt?? Farligt med nackskador som smyger sig på..

Toyota GT86 "Seido ONE" (2012)
Shalle89
18 juni 2010 · 705 Inlägg

har inte varit hos nån än.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
JDM_project
18 juni 2010 · 194 Inlägg

men shalle! fan måste du ju...

Toyota GT86 "Seido ONE" (2012)
Shalle89
18 juni 2010 · 705 Inlägg

japp skall till akuten snart, min tå går mig på nerverna nu! de gör skit ont. men vi kan fortsätta iva Mail eller inlägg på garaget. vill inte att tråden ska stängas av.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
JDM_project
18 juni 2010 · 194 Inlägg

Jess.. annars kan du ringa efter akuten så man vet hur det går.. Wish u luck

Toyota GT86 "Seido ONE" (2012)
Shalle89
18 juni 2010 · 705 Inlägg

Har varit på alla kliniker + Möndals sjuk hus. Jag tröttna på att vänta så jag bara stack istället! Illa e de. Men Sebbe skicka PM till mig istället.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
peder Dorifto King Peedi Balerado
18 juni 2010 · 386 Inlägg

Shalle89 skrev:
Har varit på alla kliniker + Möndals sjuk hus. Jag tröttna på att vänta så jag bara stack istället! Illa e de. Men Sebbe skicka PM till mig istället.

Åk till akuten och säg att du har jävlit ont i ryggen så hamnra du lite förre wink

Det löser sig, hur gick det till och vart?

Peder DailyFresh
Peugeot 306 Dimma Coupé "Dimman" (1995)
Shalle89
19 juni 2010 · 705 Inlägg

Vid Fiskebäcks motet på den stora rondelen ovanför Stora leden. Jag skulle ut i rondelen så va de grus på vägen så bilen for bara rakt fram, i sista sekunden så fick jag breställ på bilen så att de inte skulle bli en frontal krock, men hela förar sidan gick åt helvete o framvagnen o upp hängningen.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang