7695
Sök

Hur kollar man om spjälläges givaren är okej?

Saabifierad
2 031 Inlägg
24 juni 2010
Trådstartare
Som min rubrik, finns det något sätt att kolla att ens bils spjälläges givare är okej? kan man även kolla kontakten till den? hur gör man? om man använder en multimeter för att kolla detta, vad är det för utslag man bör få för att den ska räknas som okej? har en standard spjälläges givare som sitter på bland annat Volvo 850, Saab 9000 med flera så det borde ju vara samma procedur/utslag för att kolla detta.

Mycket tacksam för svar.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

261 Inlägg
24 juni 2010
Har läst en tråd på megasquirtforumet vilka värden tpsen skall ha (oftast använder man just 001 från 850 till MS)  Kan tyvärr inte hitta tråden igen mad

Sök, och du skall finna... Hoppas du har mer tålamod än vad jag har lol (Jag orkade inte söka tillräckligt länge i detta fallet)

Sök