Du köper ett slutsteg som tar hand om basen! och du har din 4x40 att driva högtalarna i bilen. Slutsteget får sin signal från stereons lågnivå utgång!
Ritning hur du kopplar in ett slutsteg brukar finns i stereon's instruktionsbok! annars finns det alltid med till slutsteget!
Det du ska ha för att koppla in en bas:
Baslåda
Slutsteg
strömkabel (ca 22mm2)
jordkabel (samma diameter som strömkabeln)
remote kabel (sätter på steget när du startar vanliga stereon)
Lågnivåkabel
var nog allt tror ja
OBS! dra ström och lågnivåkabeln på olika sidor av bilen!
live free, die young.