Tjena. jag har införskaffat en type R EP3 och är sugen på att få upp hästarna lite till i den.
jag har ett bra CAI i den nu. men vilka saker kan jag göra med bilen med motor/avgas som ger den lilla extra kraften? och det får inte kosta massor med pengar.
vilka saker ger mest "bang for the buck" ? det jag funderar på är en sport eller race kat. ska jag då passa på att ta hela avgas systemet? och i så falla även downpipen? och vad bör sådant ligga på i pris? Jag behöver inte ha det fetaste som finns lixom men inte heller saker som går sönder om man tittat hårt på dom
kom gärna med förslag om vad jag ska kolla efter och/ eller om ni vet priser och prestanda på dom sakerna.
Tack på förhand. D.
ps. det finns INTE pengar till kompressor eller turbo... utan lite "lättare uppgraderingar tack" Ds.
Downpipen är ganska rejäl orginal men katten bromsar lite sen är det mellan röret direkt efter katten som är en stor bov i dramat smalt som attan orginal. Vill du ha kunnig hjälp så titta in på http://www.hondaklubben.com/forum/ regga dig gratis sen kan man få mycket hjälp.