Beställa bas från EU-land

svampen92
10 augusti 2010 · 139 Inlägg

Jag försöker hitta en bra sida där man kan beställa en Kicker CVR 12" bas, någon som vet några bra sidor? Har kollat runt men inte hittat något direkt...

dbakuten TEAM dBAkuten
11 augusti 2010 · 865 Inlägg

Om man vill ha den nya Kicker CVR basen så finns den här

http://www.dbakuten.se/detail-item_id-318370


MVH//Björn

www.dbakuten.se

Chevrolet Astro "dBAkuten" (1997)
svampen92
11 augusti 2010 · 139 Inlägg

Tackar för svaren! smile Skulle fortfarande vilja ha tips på några pålitliga Europeiska sidor och jämföra priserna lite smile

BJonsson
11 augusti 2010 · 4 074 Inlägg

svampen92 skrev:
Tackar för svaren! smile Skulle fortfarande vilja ha tips på några pålitliga Europeiska sidor och jämföra priserna lite smile

Jämför garantin och reklamation också när du kikar!

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
Frissan
11 augusti 2010 · 4 693 Inlägg

Tror inte du kan komma under det priset, basen är ju knappast dyr.
Skillnad om den hade kostat runt 10-15000 då kanske du hade tjänat på det.

Booyakasha!
JonatanR
11 augusti 2010 · 400 Inlägg

Jag brukade också springa runt och kolla lägsta pris osv. Men med tiden kommer man på att det lönar sig ALLTID att betala kanske 5-15% mer för en grej, och köpa den från ett pålitligt ställe. För blir det problem, vill du inte börja ringa till tyskland t.ex., utan det blir så att man till sist köper nytt istället. Vilket blir dyrare i slutändan..

Bara ett litet tips!

Mvh. Jonatan

svampen92
11 augusti 2010 · 139 Inlägg

Softis skrev:
Tror inte du kan komma under det priset, basen är ju knappast dyr.
Skillnad om den hade kostat runt 10-15000 då kanske du hade tjänat på det.

Kollade runt lite på andra basar och i ungefär samma prisklass hade jag väl tjänat ca 4-500:- med frakt, men tyvärr fanns inte basen jag ville ha på den sidan hmm

Sen är det ju oftast sämre service än om man köper från sverige så man får ju väga för och nackdelar lite grann.

Frissan
11 augusti 2010 · 4 693 Inlägg

4-500 spänn känns som att servicen kan vara värd

Booyakasha!
TT-Avant
11 augusti 2010 · 6 851 Inlägg

svampen92 skrev:
Tackar för svaren! smile Skulle fortfarande vilja ha tips på några pålitliga Europeiska sidor och jämföra priserna lite smile

Du har ju fått europeiska sidor som förslag. Svenska sidor, men fortfarande från europa och EU wink

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
svampen92
11 augusti 2010 · 139 Inlägg

TT-Avant skrev:

svampen92 skrev:
Tackar för svaren! smile Skulle fortfarande vilja ha tips på några pålitliga Europeiska sidor och jämföra priserna lite smile

Du har ju fått europeiska sidor som förslag. Svenska sidor, men fortfarande från europa och EU wink

I och för sig sant! big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang