Filmer: "Avancerade" parkeringsmanövrar ;-)

Slash Saabifierad
2 oktober 2009 · 2 026 Inlägg

Hitta några filmer med "avancerade" parkeringsmanövrar lol Jag är lite avundsjuk på dessa tongue







Redigering av mitt inlägg: Här kommer några till lol





Om ni orkar:



Kom igen nu mad:

Senast redigerat av Slash (2 oktober 2009)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Rand
2 oktober 2009 · 1 024 Inlägg

Slash skrev:
Hitta några filmer med "avancerade" parkeringsmanövrar lol Jag är lite avundsjuk på dessa tongue




HAHAHAHA, så jävla semst i hela världen va!

Toyota Supra TTC BPU "Leksaken" (1993)
Slash Saabifierad
2 oktober 2009 · 2 026 Inlägg

Rand skrev:
HAHAHAHA, så jävla semst i hela världen va!

lol Läser man texten till den första videon så är föraren inne på sitt tredje försök och hon har redan hållit på i över 5 minuter med att parkera lol

Senast redigerat av Slash (2 oktober 2009)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
azid Det som inte dödar gör ont
2 oktober 2009 · 2 668 Inlägg

hade inte nr2 fått hjälp hade hon fortfarande hållit på

2slow
henke_99 Offroad Racing
2 oktober 2009 · 3 122 Inlägg

Det är inte lätt när man kör "långtradare" med gigantiskt överhäng åt alla håll...

Den som spar han har, fast inte lika roligt...
GMC Suburban 2500 "6.5l Turbodiesel" (1995)
Chevrolet Blazer "Real Fullsize" (1988)
Spinnix Photographer
2 oktober 2009 · 102 Inlägg



Denna är ju en klassiker big_smile

Slash Saabifierad
2 oktober 2009 · 2 026 Inlägg

Spinnix skrev:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-uLECuGK07U/youtube]

Denna är ju en klassiker big_smile

Haha en av mina favoriter hittills lol lol lol

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
expect1991
2 oktober 2009 · 1 814 Inlägg

Sista videon av TS är fan sjuk, pytteliten bil i en stor ruta som är fri åt båda håll. :o

envision
2 oktober 2009 · 146 Inlägg

Nu är ju bara frågan, hur f*n fick någon av dem körkort? sad


Man blir ju bara så sur.. 2 hjärnceller som slåss eller vadå?

Senast redigerat av envision (2 oktober 2009)

Min Bil Är Inte Din Bil
BMW 525i "Blue Diamond" (1994)
karlitoo
2 oktober 2009 · 263 Inlägg

Ca 90 % av förarna var kvinnor om man tror texten... Kvinnor och bilar går ihop som vatten och elektricitet i 8 av 10 fall typ..

Volvo 854 R - T-RÖD - STEG 3 AUTOTECH -
rcr svetsare
2 oktober 2009 · 70 Inlägg

kanske skulle ta upp fickparkering i uppkörningen igen??
nån som håller med mig?? haha

Slash Saabifierad
3 oktober 2009 · 2 026 Inlägg

Vet i tusan vad hon försöker att göra men bra går det inte tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Michkijn Tangentbordsriddare
3 oktober 2009 · 1 825 Inlägg

tänk på att dem vi ser nu är generellt bättre förare än de flesta av deras kön.
Samtidigt så påstår kvinnor att män är sämre förare, men det kan ju isf bero på att vi faktiskt kommer ifrån parkeringen.

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
Xaben
3 oktober 2009 · 213 Inlägg

trodde inte man kunde få sitt körkort i kelloggs paket. men tydligen

LeafBox Lat Perfektionist
3 oktober 2009 · 6 359 Inlägg

Michkijn skrev:
Samtidigt så påstår kvinnor att män är sämre förare, men det kan ju isf bero på att vi faktiskt kommer ifrån parkeringen.

big_smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Slash Saabifierad
15 augusti 2010 · 2 026 Inlägg

Tänkte göra ett trådlyft av min gamla tråd och lägga in några nya tongue Det är ju bra att återanvända i dagens samhälle wink

Lite långtråkig men det slutar bra, typ.....



Bökig situation hmm


Vet i tusan om jag hade gjort det lika snyggt tongue


Hmmf yikes


Min nuvarande favorit big_smile

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
15 augusti 2010 · 3 929 Inlägg

Jag är inte världens bästa på att parkera utan får göra om några gånger (oftast för att våran Mercury inte ens får plats på parkeringarna) men fan det där är ju idiotiskt dåligt!
Hur svårt kan det vara!?
Backa in är jag inte heller bra på men jag behöver aldrig stå och göra om det >.>

Fickparkering är ju bland det enklare man kan göra (ja, tycker det är enklare än att backa in på parkering) och att misslyckas med det så brutalt är ju bara sinnessjukt! big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
azid Det som inte dödar gör ont
15 augusti 2010 · 2 668 Inlägg

gisses här har vi summan av kardimumman av försiktighets tänkandet. jag tar det lungt och försiktigt så går det bra mmm just det tills frustrationen gör att dom tappar kopplingen och kör över en sandlåda

2slow
r2d2artur
15 augusti 2010 · 283 Inlägg

Jag blir rädd när jag ser detta. Dessa människor behöver vi dras med i trafiken varje dag.
För allas säkerhet lämna in körkortet.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang