Eftersnack: Birstaträffen lördag 11 sep

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
16 september 2010 · 482 Inlägg

Vill inte att du ska vara anonym när du beter dig som en skitunge på ett 3e forum bara du som står för allt du säger menar jag

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Sharky
16 september 2010 · 10 287 Inlägg

Generell kommentar utan att peka på någon:

Låt det inte vara en sport att försöka sänka sig själv till en lägre nivå än alla andra.
Beter sig folk illa på forumet: Rapportera dom så tar vi moderatorer hand om det men trampa inte runt så att skiten sprids på er själva.

Låt tråden handla om träffen.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
16 september 2010 · 482 Inlägg

ja du har rätt jag återkommer med rapport efter mötet med polisen imorgon

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Tumic Shits of sundsvall FTW!
16 september 2010 · 36 Inlägg

Nitr00x skrev:
Vill inte att du ska vara anonym när du beter dig som en skitunge på ett 3e forum bara du som står för allt du säger menar jag

Jo, jag är ju väldigt anonym, ingen vet ju vem jag är eller vad jag gör...
suck.. aja du har satt ribban nu

Senast redigerat av Tumic (16 september 2010)

Braweheart braweheartsfoto.se
16 september 2010 · 494 Inlägg

Sharky skrev:
Generell kommentar utan att peka på någon:

Låt det inte vara en sport att försöka sänka sig själv till en lägre nivå än alla andra.
Beter sig folk illa på forumet: Rapportera dom så tar vi moderatorer hand om det men trampa inte runt så att skiten sprids på er själva.

Låt tråden handla om träffen.

Göran
Moderator

Otroligt bra skrivet..

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
widell1111 bira bira bira,bärs bärs bärs!
16 september 2010 · 313 Inlägg

Tumic skrev:

Nitr00x skrev:
Vill inte att du ska vara anonym när du beter dig som en skitunge på ett 3e forum bara du som står för allt du säger menar jag

Jo, jag är ju väldigt anonym, ingen vet ju vem jag är eller vad jag gör...
suck.. aja du har satt ribban nu

Att du orkar fortsätta dryga efter alla inlägg. Vad är problemet? jag har aldrig riktigt fattat det.

///Widell
Bilgalningen Bildelsskruvare
16 september 2010 · 255 Inlägg

Det här är ju faktiskt en tråd som handlar om eftersnacket efter senaste Birstaträffen.
Ni som fortfarande vill leka sandlåda... Stara en ny tråd som heter Klagomuren elle nåt å fortsätt tjöta på varann där istället.

My life, My mess
Braweheart braweheartsfoto.se
16 september 2010 · 494 Inlägg

Bilgalningen skrev:
Det här är ju faktiskt en tråd som handlar om eftersnacket efter senaste Birstaträffen.
Ni som fortfarande vill leka sandlåda... Stara en ny tråd som heter Klagomuren elle nåt å fortsätt tjöta på varann där istället.

WORD!!

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Casy vinnarskalle!
16 september 2010 · 907 Inlägg

Bilgalningen skrev:
Det här är ju faktiskt en tråd som handlar om eftersnacket efter senaste Birstaträffen.
Ni som fortfarande vill leka sandlåda... Stara en ny tråd som heter Klagomuren elle nåt å fortsätt tjöta på varann där istället.

Jag menar det! Dom beter sig som två kacklande fruntimmer. Totalt ointressant.

BMW M3 "Crisis" (2002)
Ekis!
16 september 2010 · 1 210 Inlägg

Tumic skrev:

Ekis! skrev:

Tumic skrev:

Oj trampade jag på dom rosa balett skorna nu? polisen måste ha varit väldigt hård mot dig tidigare så hårt som du verkar ogilla dom, men efter tidigare uttalanden från dig så är det kanske inte så konstigt att dom vill prata med dig, efter vad som hände i helgen...

Att kalla mig för tangentbords riddare är lite fel då jag törs stå för min åsikt och det jag säger, inte neka när det kommer fram bakvägen om vad man har sagt, tänk på de nästa gång du riktar misstankar åt olika håll...

Men förstår att humöret tryter nu när skeppet sjunker, hoppas bara att detta inte blir lika uppmärksammat som Titanic då sosc faktiskt förtjänar att få en tyst begravning och ligga på havets botten då besättningen hoppar över bord en efter en, nej låt sosc bli ett avslutat kapittel i Sundsvalls bil historia och om ni promt vill hålla på med ett "bil forum" starta upp de under ett annat namn, för sosc kommer ingen någonsin ta på allvar igen, inte med "SOSC kommer aldrig samarbeta med polisen " inställningen, den imponerar du bara på moppe pojkarna med...

Lycka till på fredag, vi håller tummarna...

Kan bara inte låta bli nu ja...  tongue
Måste ju säga för att inte vara aktiv på Gorg så skriver du en hel del endå nu wink

tidigare skrivit tumic; Är aldrig inne på detta forumet så det är väl tacksamt att sitta och smutskasta i smyg då...

Sorry Tumic du bjöd på denna smile
för övrigt grabbar så sköter vi en schyst diskussion via Pm på detta forum.. Kör erat intern bråk mellan Sosc och Ugp där.. wink

Kram på er big_smile

Som sagt du kunde inte låta bli så samtidigt sköt du nyss dig själv i foten;)
men kanske ska börja hänga mer här, verkar lika lätt att få igång folk här som på sosc, kanske för att de är samma medlemmar tongue

Ligger i mitt intresse att bevaka detta då hans totala ignorans emot ordningsmakten drabbar oss alla då TYVÄRR streetsofsundsvall är det som polisen förknippar stadens bilkörning med och det kommer även drabba oss andra även om vi inte är medlemmar av den biten så tror jag polisen ger fan i vilket, om en av stadens "ledare" för det största bilforumet sätter sig på tvären med ordningsmakten är det någonting som kommer drabba oss alla, och när tom sosc's medlemmar nu tycker att ett samarbete vore bra och han fortsätter med sin dumma tjurighet hoppas jag verkligen att sosc går i graven, kommer få kämpa nog mycket ändå för att komma på rätt kant med polisen igen.

Dom har varit väldigt trevlig mot oss på ugp när dom har träffat oss på kvällarna men efter vad som hände i birsta i helgen så lär dom knappast se mellan fingrarna på samma sätt som tidigare för dom skiljer nog inte på att det är två grupper i staden.


Tänk vad långt det har gått när TOM Johlsson som hatar den här sidan loggar in tongue

finns artikel på st om buskörning runt Timrå bilprovningen.. polisen blev inkallad dit.. eftersom folk hade ringt in och klagat...
De jag vill säga med detta är att de finns flera än sosc som bidrar till bil "buset"... smile

skit det samma egentligen för jag hänger inte på nån av dessa träffar längre.. har fullt upp med annat. ( lr kanske för gammal för det)

Ekis!
16 september 2010 · 1 210 Inlägg

Johlsson skrev:

gamlingen skrev:
Men klart det är ju tufft att bli motarbetad av polisen. och blir ni det så blir jag inte förvånad att på nästa meeting så tar dom in varenda bil på flygande.. vore kul å se hur många som f r gå hem, eller får massa 2,or.

This.

s4jocke skrev:
de är alltid bättre att samarbeta med polisen. är inte så kul att ha dem efter dig hela tiden.

And this.

_Glenne_ skrev:
Måste nog säga att försöka få ett samarbete med polisen vore till en fördel, men vad vet jag smile

Also this.

Tumic skrev:
yes, klart jag är, för det främjar bara ett fungerande bilintresse

And yes.

Du "toppenkillen" som du även går under smile kan du inte formulera dig bättre än så här??  När jag träffade dig i sen sommras var du i alla fall mer talför än så här.. smile

Eller var de alkoholen som bidrog till de??? 
Tyckte i alla fall att du var bättre än så här då.. smile rent av trevlig.. wink

Senast redigerat av Ekis! (16 september 2010)

Tumic Shits of sundsvall FTW!
17 september 2010 · 36 Inlägg

Ekis! skrev:

Tumic skrev:

Ekis! skrev:
Kan bara inte låta bli nu ja...  tongue
Måste ju säga för att inte vara aktiv på Gorg så skriver du en hel del endå nu wink

tidigare skrivit tumic; Är aldrig inne på detta forumet så det är väl tacksamt att sitta och smutskasta i smyg då...

Sorry Tumic du bjöd på denna smile
för övrigt grabbar så sköter vi en schyst diskussion via Pm på detta forum.. Kör erat intern bråk mellan Sosc och Ugp där.. wink

Kram på er big_smile

Som sagt du kunde inte låta bli så samtidigt sköt du nyss dig själv i foten;)
men kanske ska börja hänga mer här, verkar lika lätt att få igång folk här som på sosc, kanske för att de är samma medlemmar tongue

Ligger i mitt intresse att bevaka detta då hans totala ignorans emot ordningsmakten drabbar oss alla då TYVÄRR streetsofsundsvall är det som polisen förknippar stadens bilkörning med och det kommer även drabba oss andra även om vi inte är medlemmar av den biten så tror jag polisen ger fan i vilket, om en av stadens "ledare" för det största bilforumet sätter sig på tvären med ordningsmakten är det någonting som kommer drabba oss alla, och när tom sosc's medlemmar nu tycker att ett samarbete vore bra och han fortsätter med sin dumma tjurighet hoppas jag verkligen att sosc går i graven, kommer få kämpa nog mycket ändå för att komma på rätt kant med polisen igen.

Dom har varit väldigt trevlig mot oss på ugp när dom har träffat oss på kvällarna men efter vad som hände i birsta i helgen så lär dom knappast se mellan fingrarna på samma sätt som tidigare för dom skiljer nog inte på att det är två grupper i staden.


Tänk vad långt det har gått när TOM Johlsson som hatar den här sidan loggar in tongue

finns artikel på st om buskörning runt Timrå bilprovningen.. polisen blev inkallad dit.. eftersom folk hade ringt in och klagat...
De jag vill säga med detta är att de finns flera än sosc som bidrar till bil "buset"... smile

skit det samma egentligen för jag hänger inte på nån av dessa träffar längre.. har fullt upp med annat. ( lr kanske för gammal för det)

Vi kör för att vi vill köra, vi står inte på en parkering och kastar flaskor samt slår sönder polis bilar, vi har aldrig nekat till att vi kör, snarare tvärt om men vi har även varit på mittsverige banan och kört men du kanske kan lista ut vad det skulle kosta att hyra den 3 dagar i veckan...

Sosc bidrar inte till ett körande bus, dom står ju bara o kollar på, men tack vare sosc's birsta träffar har det blivit kaos nu, varför tror du ugp är ett stängt forum för?
då slipper vi dessa problem, men det bästa var ju att vi vart utskrattad av sosc när vi skulle ha en stängt forum där inte alla fick vara med, sedan efter ett tag försöker sosc köra på ugp modellen och stänga sitt forum, och det vart ju.... lyckat...

Men inom en snar framtid kommer det ske förändringar dock inget som ni kommer se så mycket av med för oss lär det bli en enorm skillnad.

Men är väl det som är problemet, väldigt lätt för dig att sitta och tycka till på internet om du inte är ute på träffarna och se vad som händer. lätt att det blir missförstånd då, tex med sladdningen och bajsmannen hade du varit med och haft koll under hela kvällen kanske din syn hade varit annorlunda?


Många gnäller på ugp, men trots detta skickades det flitigt med sms under birsta träffen och ville att vi skulle köra och när vi är ute och kör kommer det alltid folk väldigt snabbt för o kolla så vi får förflytta oss för att slippa svansen.

Som jag har sagt tidigare så ligger detta endast i mitt intresse för att allt som sker nu kommer drabba oss alla... Har mailat gorg crew och bett dom radera mitt konto här då jag inte har haft en bil online på jag inte vet hur länge så kan lika gärna radera kontot med, med lite flyt får dom fingarna ur snart men verkar gå väldigt segt...

Senast redigerat av Tumic (17 september 2010)

Johlsson "A Johlsson"
17 september 2010 · 302 Inlägg

Ekis! skrev:
Du "toppenkillen" som du även går under :) kan du inte formulera dig bättre än så här??  När jag träffade dig i sen sommras var du i alla fall mer talför än så här.. :)

Eller var de alkoholen som bidrog till de??? 
Tyckte i alla fall att du var bättre än så här då.. :) rent av trevlig.. ;)

=D Ach, inte så många som känner mig som "Toppenkillen", vem är du egentligen? ;D
Nja, talförd vet jag väl inte om jag skulle kalla mig, när det finns folk som redan sagt bra saker så brukar jag citera dem, brukar ske ganska ofta på tex vortex, forums.mag.com etc, varför ska jag behöva kackla när det redan finns "smarta" inlägg att citera. =)

Och hey, ett samarbete med polisen, om du nu ska få mig att säga något helt själv, är väl inget negativt, det är väl vad detta handlar om, att få till något som samhället och polisen accepterar och som gör att vi kan ägna oss åt våra intressen, jag har själv ledsnat på allt detta med "streetrace" och "polisen är svin som inte låter oss burna på allmänna parkeringar", det mesta med dessa "aktiviteter" säger ju sig självt, ingen som har lagt tid och pengar på något önskar väl att få det förstört, så det ter sig ju ganska normalt att folk som äger marken, närliggande villor som störs och polisen som ständigt får utstå skit för att de faktiskt gör sitt jobb blir less...

... och när vi ändå talar om att polisen gör sitt jobb, vi/ni/alla ska vara förbannat lyckliga över att de "inte gör sitt jobb till fullo", då skulle vi sett en snabb halvering av stadens gatbilar för alla skulle stå med nedslag efter ombesiktningar och bötes belopp som skulle slå undan mattan under fötterna på dem, så all denna fientlighet mot polisen får mig bara att vilja...

... sure, jag är "delaktig", jag filmar och fotar dessa "aktiviteter", men där går sedan gränsen, du ser aldrig mig stå och börna, rita svartstreck, kasta flaskor, välta polisbilar, köra ner skyltar eller hetsa folk mot polisen. Så det ska jag inte svepa under mattan med att jag "inte är delaktig", jag har ju ett intresse i att detta ordnar sig, om att få till något som alla installationer trivs med, en plats att bruka för lek, träff eller vad det nu önskas för stunden...

... woops, blev lite längre än väntat det där... men jag hoppas du inte finner mig "otrevlig" för att jag anser det vara en bra ide att "inleda ett samarbete" med polisen och kanske få tillstånd till en plats där aktiviteter som dessa kan hållas under mer ordnade former. ;)

Senast redigerat av Johlsson (17 september 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang