4130
Sök

Slår i basen när man byter låt

opelmtx
7 september 2005
Trådstartare
vad är det för fel slår i basen när man byter låt o stänger av stereon någon som vart med om det, det blir som över späning, har grova  ström kablar batteri i skuffen o kondning
Någon som vet
Mvh Micke

Scania arbetare
364 Inlägg
7 september 2005
hade också det felet på mina basar.. troligtvis är det lågnivåkabeln. Jag kopplade in ett filter och sen försvann det..

Audiholic!

4 571 Inlägg
7 september 2005
det försvann åt mig när jag bytte huvudenhet

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
7 september 2005
Jag hade också så på min ena lågnivåutgång och de berodde på att de va kortslutning i den utgången.

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com

6 851 Inlägg
7 september 2005
Det beror på att du har en störning på antingen nämda lågnivån eller väldigt kass jord.

opelmtx
7 september 2005
Trådstartare
Har bra jord och bra huvud enhet börja med att byta lågnivå kablar då och ett filter

6 851 Inlägg
7 september 2005
Att lägga filter är att flytta problemet. Det bästa är dock att alltid hitta själva felet.Men att byta lågnivå kan göra susen.. Hur ligger din lågnivåkabel i förhållande till andra kablar?

opelmtx
7 september 2005
Trådstartare
Den ligger ensamt mitt i golvet inga andra kablar i när heten ligger i en slang som skyddar den

6 851 Inlägg
7 september 2005
ok..testa att byt då. finns det kvar efter det så är det fel i entingen jord,HU. eller steget..Finns massa man kan "gissa" på att det är, men börja med det lättaste först. att lägga avstörningsfiler hjälper dej bara att inte höra det, men ditt problem med den kommer fortfarande att finnas där, + att sånna filter stjäler nån eller några DB oxå..

Sök