Hej! Pillade isär en 36/36:a igår och upptäckte inte att en del hade trillat bort förrän jag skruvat ihop hela förgasaren.. Så nu tänkte jag om nån hade en bättre bild på vad det är för nåt jag saknar så jag åtminstone vet vad jag ska leta efter! Det är alltså nr:3 på bilden som jag saknar!
Om jag förstår min weberhandbok rätt så är det nr 90000.101 och det gäller alla delar 1-6 på bilden. (samma nummer) Jag ser på min skiss att nr 3 är en enkel fjäderbricka.
Kass kvalle. Jag kan maila den om du vill. Langa mailadress på PM.
Senast redigerat av caromania (1 december 2010)
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Om jag förstår min weberhandbok rätt så är det nr 90000.101 och det gäller alla delar 1-6 på bilden. (samma nummer) Jag ser på min skiss att nr 3 är en enkel fjäderbricka. http://www1.garaget.org/gallery/archive … rmjney.jpg
Kass kvalle. Jag kan maila den om du vill. Langa mailadress på PM.
Ja jag har bara hittat där 3-6 är samma, det står bara "startsats" och bilden där är så kass så det är omöjligt o se om det är ett lock, bricka, låsring eller nåt!
Men skicka gärna på mailen om du vill så jag iaf får se hur prylen ser ut!
På den här bilden ser det ut som att det endast sitter en låsring längst ut, en annan kille påstår att han har en bricka där istället som har ett 1mm hål i sig... Min bil går som en påse nötter, sätter jag tummen över hålet så går bilen rent! Är det så att det även saknas nåt på förgasaren på denna bilden?