Tvärnita framför mig =/

aha_100
14 juli 2011 · 535 Inlägg

discokapten skrev:
För det första: Du höll för litet avstånd, 2 dm till framförvarande ÄR för lite
För det andra: Jag har kört bred last, lång last och andra specialtransporter och jag har insett att vanliga jävla tradarchaffisar inte har en aning om hur jävla mycket utrymme man kan behöva, vad vet du om vem som körde och vilken erfarenhet han hade? Vägtransportledaren gjorde en bedömning om att det var olämpligt att köra om och gjorde (som han har rätt till) och blockerade din körbana.

Så ta och tagga ner och inse att du tjänar inte mer pengar på att stressa med lastbil, snarare mindre.

1,  2dm var mitt avstånd när det var som närmast dvs efter full inbrominsning.

2, Det korta avståndet hade att göra med att jag var beredd att köra om, att ligga 150 meter bakom fungerar inte då.

3, Jag har en bra uppfattning om hur mycket plats som behövs för att framföra det här fordonet. Det fanns marginal att köra förbi.

4, Jag tjänar inte mer att hålla farten uppe, men jag kommer hem fortare på dagen om jag slipper ligga långt under fartbegränsningen pga en följebil blockerar vägen mil efter mil.

Aero T16
14 juli 2011 · 1 327 Inlägg

Blev i vinter omkörd av en liknande idiot som körde om mig när jag körde om en annan bil på vanlig lite bredare 90väg han tvänitade med och visade fingret för att jag bländade honom. Sedan drog idioten iväg ställde sig i en avtagsväg med lysena riktade mot mig och stod och väntade tills jag kom. Då slog han igång extraljusena och bländade mig. Detta var på hal vinterväg och i mörker.

Finns gott om idioter på vägarna.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 juli 2011 · 14 077 Inlägg

Aero T16 skrev:
Blev i vinter omkörd av en liknande idiot som körde om mig när jag körde om en annan bil på vanlig lite bredare 90väg han tvänitade med och visade fingret för att jag bländade honom. Sedan drog idioten iväg ställde sig i en avtagsväg med lysena riktade mot mig och stod och väntade tills jag kom. Då slog han igång extraljusena och bländade mig. Detta var på hal vinterväg och i mörker.

Finns gott om idioter på vägarna.

Jag bara ler åt dessa idioter!! smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Rock-Star
14 juli 2011 · 2 982 Inlägg

Aero T16 skrev:
Blev i vinter omkörd av en liknande idiot som körde om mig när jag körde om en annan bil på vanlig lite bredare 90väg han tvänitade med och visade fingret för att jag bländade honom. Sedan drog idioten iväg ställde sig i en avtagsväg med lysena riktade mot mig och stod och väntade tills jag kom. Då slog han igång extraljusena och bländade mig. Detta var på hal vinterväg och i mörker.

Finns gott om idioter på vägarna.

Orka, du skulle stannat och bankat lite vett i honom

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang