26 september 2005
Trådstartare
har ett shark slutsteg som stängs av varje gång man byter cd skiva eller startar bilen
sen tänds en röd lampa som betyder felaktig start tror ja..
va beror de på? lite jobbigt att behöva stänga av cd varje gång man bytt skiva..
koplade om remoten till strömen som går till el-anten istället.. å de funkar bättre nu så de stängs inte av varje gång man byter skiva.. men de ska ju inte stängas av alls på de viste..
MVH Timmie