fronda

dan
1 december 2005 · 27 Inlägg

vad vore livet utan musik säger ja...

Kasta inte pil i gummibåt
BOOST_ME
1 december 2005 · 90 Inlägg

jaa antagligen hadde det varit ett liv fortfarande eller har jag fel....he he

To Feel Or Not To Feel...cosworth
Evildream Scania arbetare
26 maj 2006 · 364 Inlägg

måste bra upplysa om att fronda fick stryk av en 20 årig tjej från kalix under ett uppträdande i kalix.........

Audiholic!
Malmoe SSS -12
26 maj 2006 · 3 217 Inlägg

Evildream skrev:
måste bra upplysa om att fronda fick stryk av en 20 årig tjej från kalix under ett uppträdande i kalix.........

Jaha?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
MilleN
26 maj 2006 · 9 108 Inlägg

Började lyssna på Fronda för två år när jag hörde Gränslandet och blev sedan helt besatt, har allt han gjort och lite till smile Har dock spelat sönder låtarna nu så jag har börjat lyssna på lite mer okända gubbar.. Anton & Affe, Sober och Fonky Fresh t.ex.. Duktiga pojkar hehe!
PST/Q, Fjärde Världen, T-Roc, Organism 12 är som redan sagts några andra grymma..

Förstår ju helt klart varför folk inte tycker om Fronda och liknande musik då den är 'lite' speciell, men förstår inte varför man är idiot för att man lyssnar på det. Jag går inte runt i forum och påstår att hårdrockare är idioter.

Catling Old School Ford
26 maj 2006 · 600 Inlägg

Ska vi snacka dizzar, fina puchlines och texter så är fronda kung spec när han ft. Kenta
lyssna bara när han dizzar T.R

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!
Ford Capri "ELD" (1981)
Ford Capri "Mk3 3.0l Essex" (1978)
_xXx_ TIG-svetsare
26 maj 2006 · 202 Inlägg

Johnsson skrev:
Garaget.org börjar balla ur. Här tar man i huvudsak bara upp det som rör bilar och motorer.

De som börjar foruminlägg med rap och hiphop kan vänligen söka upp en annan "chat"-sida.

Hmm? Inte tänkt på vf det heter Off topic???

"Spelar det ingen roll så kvittar det.."
Volvo V70 NII R-design "Limited Edition E85" (2011)
Malmoe SSS -12
26 maj 2006 · 3 217 Inlägg

_xXx_ skrev:

Johnsson skrev:
Garaget.org börjar balla ur. Här tar man i huvudsak bara upp det som rör bilar och motorer.

De som börjar foruminlägg med rap och hiphop kan vänligen söka upp en annan "chat"-sida.

Hmm? Inte tänkt på vf det heter Off topic???

Off topic säger faktiskt en hel del... Det är här man "é lita åde"

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Buzted
23 januari 2007 · 62 Inlägg

Finns det ens folk som lyssnar på den B*gen?BLir ni tillfredställda av att höra en snubbe som skryter om hur han kan döda folk på miljoner sätt och sen ses han i fongarna på fortet?? Är det en häftig snubbe det?Konsten är inte att skryta utan att ge låten en själ...Det ska fan kännas i kroppen när du lyssnar på bra musik...SUGER HÅRT!

Generalen Fritids-designer
23 januari 2007 · 293 Inlägg

Jag har faktiskt aldrig hört Fronda... hmm
Men om det är hip-hop så kommer jag nog inte gilla hans musik, tyvärr.

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
Turbo_A4 Quattro Is The Shit!
23 januari 2007 · 441 Inlägg

Buzted skrev:
Finns det ens folk som lyssnar på den B*gen?BLir ni tillfredställda av att höra en snubbe som skryter om hur han kan döda folk på miljoner sätt och sen ses han i fongarna på fortet?? Är det en häftig snubbe det?Konsten är inte att skryta utan att ge låten en själ...Det ska fan kännas i kroppen när du lyssnar på bra musik...SUGER HÅRT!

Hahahaha den va bra! Men asså Fronda ger väl inte direkt en realistisk skilldring av de svenska samhället osv. Utan är mer en humoristik typ av musik...
En liten glimt i ögat skadar aldrig när man lyssnar på musik wink

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com
MilleN
24 januari 2007 · 9 108 Inlägg

Buzted skrev:
Finns det ens folk som lyssnar på den B*gen?BLir ni tillfredställda av att höra en snubbe som skryter om hur han kan döda folk på miljoner sätt och sen ses han i fongarna på fortet?? Är det en häftig snubbe det?Konsten är inte att skryta utan att ge låten en själ...Det ska fan kännas i kroppen när du lyssnar på bra musik...SUGER HÅRT!

Orka lyfta en nästan ett år gammal tråd. Som sagt så är det med glimten i ögat, samma sak som att dataspelsprogrammerare inte skjuter folk i huvudet på fritiden heller men dom gör spel om det ändå.

Om man inte förstår att han inte går runt och skjuter folk ska man nog inte lyssna på honom heller.

Vad lyssnar du själv på för musik, är allt i dom texterna sant? wink

Buzted
24 januari 2007 · 62 Inlägg

MilleN skrev:

Buzted skrev:
Finns det ens folk som lyssnar på den B*gen?BLir ni tillfredställda av att höra en snubbe som skryter om hur han kan döda folk på miljoner sätt och sen ses han i fongarna på fortet?? Är det en häftig snubbe det?Konsten är inte att skryta utan att ge låten en själ...Det ska fan kännas i kroppen när du lyssnar på bra musik...SUGER HÅRT!

Orka lyfta en nästan ett år gammal tråd. Som sagt så är det med glimten i ögat, samma sak som att dataspelsprogrammerare inte skjuter folk i huvudet på fritiden heller men dom gör spel om det ändå.

Om man inte förstår att han inte går runt och skjuter folk ska man nog inte lyssna på honom heller.

Vad lyssnar du själv på för musik, är allt i dom texterna sant? wink

Det är inte saken att skjuta folk utan att han beter sig som en jävla mes. du verkar inte ha koll på hiphop så jag skippar diskutionen...Adios

Buzted
24 januari 2007 · 62 Inlägg

Turbo_A4 skrev:

Buzted skrev:
Finns det ens folk som lyssnar på den B*gen?BLir ni tillfredställda av att höra en snubbe som skryter om hur han kan döda folk på miljoner sätt och sen ses han i fongarna på fortet?? Är det en häftig snubbe det?Konsten är inte att skryta utan att ge låten en själ...Det ska fan kännas i kroppen när du lyssnar på bra musik...SUGER HÅRT!

Hahahaha den va bra! Men asså Fronda ger väl inte direkt en realistisk skilldring av de svenska samhället osv. Utan är mer en humoristik typ av musik...
En liten glimt i ögat skadar aldrig när man lyssnar på musik wink

Hade han gjort det på ett snyggt sätt hade det varit en sak men att enbart stå och gapa om hur han dödar folk,Hur överläsen han är alla andra,Hur jävla rik han är och hur mycket och snygga brudar han knullar...LIvet handlar inte om det och så heller inte hiphop...Varenda jävla låt är som en extremt komprimerad hatgalax som kommer från en programledare...Även om man kanske ska ta skiten med glimten i ögat så går det inte...Det är för mesigt

Turbo_A4 Quattro Is The Shit!
24 januari 2007 · 441 Inlägg

Buzted skrev:

Turbo_A4 skrev:

Buzted skrev:
Finns det ens folk som lyssnar på den B*gen?BLir ni tillfredställda av att höra en snubbe som skryter om hur han kan döda folk på miljoner sätt och sen ses han i fongarna på fortet?? Är det en häftig snubbe det?Konsten är inte att skryta utan att ge låten en själ...Det ska fan kännas i kroppen när du lyssnar på bra musik...SUGER HÅRT!

Hahahaha den va bra! Men asså Fronda ger väl inte direkt en realistisk skilldring av de svenska samhället osv. Utan är mer en humoristik typ av musik...
En liten glimt i ögat skadar aldrig när man lyssnar på musik wink

Hade han gjort det på ett snyggt sätt hade det varit en sak men att enbart stå och gapa om hur han dödar folk,Hur överläsen han är alla andra,Hur jävla rik han är och hur mycket och snygga brudar han knullar...LIvet handlar inte om det och så heller inte hiphop...Varenda jävla låt är som en extremt komprimerad hatgalax som kommer från en programledare...Även om man kanske ska ta skiten med glimten i ögat så går det inte...Det är för mesigt

Aja vi kommer la ingen vart med detta. Alla har olika smak så är det bara.
Själv lyssnar jag på Fronda och hans polare nästan varje dag hehe tongue

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang