Evo eller Impreza STI

prodrive Avstängd
2 juli 2008 · 962 Inlägg

StaunteD skrev:

prodrive skrev:

sebbanboy14 skrev:
2. Evon har ju Lanch controll

Ja LC är ju verkligen en av dom allra viktigaste funktionerna i en gatbil lol

Har haft en del nytta av min wink Såg att du inte ens hade körkort så du kan väl inte veta..?

LC är säkert jättekul, men är det ett bra argument för en viss bil när man kan ordna det enkelt även på den andra bilen med en mappning?

Och vad har körkort med launch control att göra?

kolvas
2 juli 2008 · 4 001 Inlägg

StaunteD skrev:
Jag valde iallafall att köpa evo. Välj den som känns bäst helt enkelt.

Kom ihåg att högerstyrt är kul smile

Högerstyrt? är du tidningsbud?

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
CarCass CarCass
2 juli 2008 · 627 Inlägg

prodrive skrev:

StaunteD skrev:
Har haft en del nytta av min wink Såg att du inte ens hade körkort så du kan väl inte veta..?

LC är säkert jättekul, men är det ett bra argument för en viss bil när man kan ordna det enkelt även på den andra bilen med en mappning?

Och vad har körkort med launch control att göra?

Tror fler skulle göra det om det var så enkelt?

Det jag menar är att du troligen inte har någon erfarenhet av launchcontrol på gatan. (Jag anser som sagt att det är ett stort plus. )

..såvida du inte har en väldigt överseende körskolelärare eller mamma/pappa/morfar eller vilka du nu övningskör med wink

Join the Evolution
weijmars
24 september 2008 · 44 Inlägg

EVON!!! Helt klart,underbara bilar.
Har man en gång kört en evo vill man inte ha något annat;)

Senast redigerat av weijmars (30 oktober 2008)

expect1991
24 september 2008 · 1 814 Inlägg

Provkör båda är ett hett tips, det lär hjälpa dig att välja.

MickeMys WANGAN-MEET CREW / Subaru Driver
25 september 2008 · 162 Inlägg

CarCass skrev:

prodrive skrev:

StaunteD skrev:
Har haft en del nytta av min wink Såg att du inte ens hade körkort så du kan väl inte veta..?

LC är säkert jättekul, men är det ett bra argument för en viss bil när man kan ordna det enkelt även på den andra bilen med en mappning?

Och vad har körkort med launch control att göra?

Tror fler skulle göra det om det var så enkelt?

Det jag menar är att du troligen inte har någon erfarenhet av launchcontrol på gatan. (Jag anser som sagt att det är ett stort plus. )

..såvida du inte har en väldigt överseende körskolelärare eller mamma/pappa/morfar eller vilka du nu övningskör med wink

LC är bra om man vill visa polarna hur kool man är, om man då inte kan komma iväg ordentligt utan
att ECU´n skall göra det till en.

Det går mycket bättre om man har känsliga fötter.

Ha det gott kompis.

Mvh.Micke

WANGAN MEET CREW: Sveriges största Japsträff - Wangan-Meet 5 Lördagen den 6 Juli 2013 @ Ljungbyheds flygplats F5 för mer information: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265689
Subaru Impreza WRX STi "Petter Solberg Ed.1 - WR 1" (2004)
Triple_X
13 november 2011 · 287 Inlägg

AttackMedic skrev:

klinder skrev:
EVO!!! big_smile


Vart kollar du försäkringarna?

Jag får ge 11000 för evon ... 21 år, småstad, 1500mil/år ...

När jag letade så fick jag priser allt från 11000 - 48000 ... så det är ju värt att kolla en extra gång... tongue

Jag kollade i princip alla försäkringsbolag och 14 000:- var det billigaste jag hittade, hos Länsförsäkringar. Sen var det ett bra spann upp till 38 000:-

vilken sida kollar du då och vilket bolag???

Volvo V70 R "Refined" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang