CSL Fälgar, kopior till BMW 330 E46.

Gurkis86
2 september 2011 · 157 Inlägg
ZElliot
2 september 2011 · 99 Inlägg

Tuffgogiboy skrev:
Har du kollat på denna sidan?
http://greenpart.nordicshops.com/catego … -/-z3-/-z4

nej det har jag inte gjort, tack för den!

Har du beställt därifrån eller vet du något om folk är nöjda som beställt där ifrån? smile

Senast redigerat av ZElliot (2 september 2011)

BMW 330 Ci "M-sport" (2002)
Haas
4 september 2011 · 385 Inlägg

Finns inga dumma frågor smile
Fram behövs inga moddingar, men där i mot bak så behövs det valsas för att få ut dom längre då det sitter en ganska så stor kant inne i hjulhuset.
Är bilen inte sänkt kan man klara att få ut dom mera, men lastar man bilen fullt så kommer det nog slå i ganska rejält.

Gurkis86
4 september 2011 · 157 Inlägg

jag köpte mina ifrån Mark. BM autosport tror jag han heter. ifrån England, köpte csl fälgar med falken däck. gick på 12100kr. med frakt.

Vänta till års skiftet och snacka med Mark, då kan han sälja till privat personer.

Lycka till

ZElliot
4 september 2011 · 99 Inlägg

Haas skrev:
Finns inga dumma frågor smile
Fram behövs inga moddingar, men där i mot bak så behövs det valsas för att få ut dom längre då det sitter en ganska så stor kant inne i hjulhuset.
Är bilen inte sänkt kan man klara att få ut dom mera, men lastar man bilen fullt så kommer det nog slå i ganska rejält.

Aha okej, förstår de! Tack! smile

BMW 330 Ci "M-sport" (2002)
ZElliot
4 september 2011 · 99 Inlägg

Tuffgogiboy skrev:
jag köpte mina ifrån Mark. BM autosport tror jag han heter. ifrån England, köpte csl fälgar med falken däck. gick på 12100kr. med frakt.

Vänta till års skiftet och snacka med Mark, då kan han sälja till privat personer.

Lycka till

Okej tidigare i denna post vare flera som rekomenderade honom! verkar som du ochså blev nöjd!

Tack för hjälpen!

BMW 330 Ci "M-sport" (2002)
ZElliot
12 februari 2012 · 99 Inlägg

Lite update om någon bryr sig haha...
beställde iaf av mark efetr årsskiftet och fick hem allt på mindre än en vecka så är väldigt nöjd med både priset och hur trevlig och hjälpsam han var!
Blev dock inte CSL fälgarna då jag provade något mer annorlunda! smile

BMW 330 Ci "M-sport" (2002)
Gurkis86
12 februari 2012 · 157 Inlägg

Bild kanske =]

ZElliot
12 februari 2012 · 99 Inlägg

Tuffgogiboy skrev:
Bild kanske =]

Ligger inne på min profil! under album smile
dock ska kromkanten lackeras röd!

BMW 330 Ci "M-sport" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang