4138
Sök

Dörrsidor

Värmlänning
172 Inlägg
6 oktober 2005
Trådstartare
#1
hej. Jag har tänkt att gjuta in mina diskanter i A-stolpen och även vinkla upp mina högtalare i dörrsidorna..sedan tänkte jag klä om dörrsidorna. Någon som har någon bra tips hur man gör för att det ska bli bra?
Mvh David


494 Inlägg
7 oktober 2005
#2
kolla min sida har en bild på hur mina a stolpar ser ut:
jag fixade ett par astolpar från skroten tog bort klädseln och sen gjorde jag en mall i lera för att kunna vinkla dem bra sen bara gjöt jag hejdlöst. om du ska klä dem tänk på att ju rundare former desto jävligare o klä. min bild är de oklädda på. 
i efterhand hade ja nog kanske lagt ut fem hundra på en a stolpe för typ turbo tryck (säljs på realcar) och moddat den lite för att passa diskanterna mindre tid och så blir de nog mer symetriska på de viset:S

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!


Sök