Någon mer som har problem med Kolfibervinyl.se?

da_eddah Sjuksköterska, psykiatri
3 mars 2012 · 149 Inlägg

Jag beställde gula vinylen till lyktorna ifrån dem, fick inget på flera veckor men efter att jag ringde dem (svarade med detsamma) så skulle de kolla upp vad som hade gått fel. Därefter ringde de upp mig dagen efter och sedan kom paketet i "normal" tid efter det samtalet.

Och vinylen var bra att arbeta med (första gången jag använt, men fungerade fin fint).

"Allt levande föds utan orsak, vidmakthålls av svaghet och dör utav en tillfällighet"
Volkswagen Golf "TDI 105 DSG" (2012)
OUTLAW1
5 mars 2012 ·

Vidde skrev:

OUTLAW1 skrev:
Hej
Vill bara klargöra att jag inte äger eller driver kolfibervinyl.se
Jag är bara säljare åt dom mot grossister och företag i viss mån.

Alla klagomål mm hänvisas som sagt till Glenn eller Glennviking som an heter här på gorg.

Han kan vara oerhört svår att få tag imellanåt men vet att han läser mail varje dag så skicka på bara..
Håller med om att det är oerhört dåligt att inte besvara mail från klagande kunder...

Glennviking är inte registrerad på garaget längre? Har fortfarande inte hört av honom heller hmm

http://www.garaget.org/Glennviking

Har pratat med han och han lovar svar.

Vidde
5 mars 2012 · 47 Inlägg

OUTLAW1 skrev:

Vidde skrev:

OUTLAW1 skrev:
Hej
Vill bara klargöra att jag inte äger eller driver kolfibervinyl.se
Jag är bara säljare åt dom mot grossister och företag i viss mån.

Alla klagomål mm hänvisas som sagt till Glenn eller Glennviking som an heter här på gorg.

Han kan vara oerhört svår att få tag imellanåt men vet att han läser mail varje dag så skicka på bara..
Håller med om att det är oerhört dåligt att inte besvara mail från klagande kunder...

Glennviking är inte registrerad på garaget längre? Har fortfarande inte hört av honom heller hmm

http://www.garaget.org/Glennviking

Har pratat med han och han lovar svar.

Tack för hjälpen, då hoppas jag att jag hör någonting snart! Jag har fått snabbare leveranser ifrån Japan och USA än från Kolfibervinyl i Sverige roll

Datsun 280z "2plus2" (1975)
Vidde
6 mars 2012 · 47 Inlägg

Har inte hört något än, hur svårt kan det vara att höra av sig när man har lovat det.. Jag börjar tro att jag är lurad på mina pengar helt enkelt. Jävligt surt  mad

Datsun 280z "2plus2" (1975)
BioScart
6 mars 2012 · 40 Inlägg

tråkigt vidde! men säkert sant! i vilket fall så ser man ju att företaget inte fungerar alls överhuvet taget.

BMW Z4 3.0i (2003)
xciso
6 mars 2012 · 302 Inlägg

Du har ett telefonnummer på sidan som du kan prova.
Svarar dem inte på det så borde du kunna spåra upp ägaren via ratsit eller dylikt, för att kanske få fram något annat telefonnummer.

Senast redigerat av xciso (6 mars 2012)

Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..
BioScart
6 mars 2012 · 40 Inlägg

xciso skrev:
Du har ett telefonnummer på sidan som du kan prova.
Svarar dem inte på det så borde du kunna spåra upp ägaren via ratsit eller dylikt, för att kanske få fram något annat telefonnummer.

han har ju redan provat alla nummer i 3-4 veckor nu!

BMW Z4 3.0i (2003)
Vidde
6 mars 2012 · 47 Inlägg

BioScart skrev:

xciso skrev:
Du har ett telefonnummer på sidan som du kan prova.
Svarar dem inte på det så borde du kunna spåra upp ägaren via ratsit eller dylikt, för att kanske få fram något annat telefonnummer.

han har ju redan provat alla nummer i 3-4 veckor nu!

Precis, nästa steg är att sätta sig i bilen och åka bort til adressen i Värnamo. Det är dock inte värt pengarna..

Datsun 280z "2plus2" (1975)
BioScart
6 mars 2012 · 40 Inlägg

Vidde skrev:

BioScart skrev:

xciso skrev:
Du har ett telefonnummer på sidan som du kan prova.
Svarar dem inte på det så borde du kunna spåra upp ägaren via ratsit eller dylikt, för att kanske få fram något annat telefonnummer.

han har ju redan provat alla nummer i 3-4 veckor nu!

Precis, nästa steg är att sätta sig i bilen och åka bort til adressen i Värnamo. Det är dock inte värt pengarna..

nä men det vore kanske bra! gissar på att det finns fler än du som inte fått nått alls elelr i bästa fall eller en hutlös leveranstid

BMW Z4 3.0i (2003)
Smajly
7 mars 2012 · 3 059 Inlägg

Och den dära "Glennviking" har inte vatt inloggad här på garaget sen 2011-10-20..

floff
9 mars 2012 · 270 Inlägg

Någon som har fått några saker från kolfibervinyl eller väntar ni fortfarande??

Nissan 350Z GT "Vortech V3 Supercharger" (2004)
P3rr4
11 april 2012 · 8 Inlägg

Jag har också problem. Ingen vinyl på flera veckor och inget svar på varken mail eller telefon sad

BMW 320d Touring "Bruks-bimmern" (2008)
Nissan 200sx S13 "DriftandRun crew" (1989)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
11 april 2012 · 17 505 Inlägg

Tagit bort annonsering. Verkligen inte tillåtet!

Mvh
DS

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang