3058
Sök

BMW E34 520i Turbo konvertering

463 Inlägg
1 december 2010
Trådstartare
tjaa som rubriken säger, tänkte turbo konvertera min bmw e34 520i m50b50(150hk) skriv gärna massa kommentarer frågar, osv!big_smile Börjar så snart som garaget fixat uppladdning!....

87 Inlägg
1 december 2010
Nice! Hur många hästkrafter siktar du på ? smile

F.S.N.
2fast4u
bränt gummi = LOVE

Tvivlare
2 266 Inlägg
1 december 2010
Lite udda att bygga på 20'an, eller? En BMW-sexa med turbo är aldrig fel big_smile

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
1 december 2010
Börja med och skaffa en 2.5a. och bygg på den. då får man många "gratis" hästar.

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

463 Inlägg
2 december 2010
Trådstartare
pwnsowns skrev:

jaa det blir najs! jag siktade på 220-250hk wink som en början = 0,5-0,6 ladd smile

463 Inlägg
2 december 2010
Trådstartare
MantaRobin skrev:
Lite udda att bygga på 20'an, eller? En BMW-sexa med turbo är aldrig fel big_smile

jag vet just därför jag gör det! wink nej precis låter så himla fint! big_smile

463 Inlägg
2 december 2010
Trådstartare
ToTTeN skrev:
Börja med och skaffa en 2.5a. och bygg på den. då får man många "gratis" hästar.

LR så kör jag med den jag har.. tongue

87 Inlägg
2 december 2010
Freddriiik skrev:
pwnsowns skrev:

jaa det blir najs! jag siktade på 220-250hk wink som en början = 0,5-0,6 ladd smile

Låter klockrent! wink

F.S.N.
2fast4u
bränt gummi = LOVE

463 Inlägg
2 december 2010
Trådstartare
pwnsowns skrev:
Freddriiik skrev:
pwnsowns skrev:

Låter klockrent! wink

jag tänkte köra en budget variant men det betyder inte att det ska se fult ut det blir ju fortf seriösa tryckrör och snyggt byggt turbo grenrör wink

87 Inlägg
2 december 2010
Freddriiik skrev:
pwnsowns skrev:
Freddriiik skrev:

Låter klockrent! wink

jag tänkte köra en budget variant men det betyder inte att det ska se fult ut det blir ju fortf seriösa tryckrör och snyggt byggt turbo grenrör wink

Bra att du tänker göra seriöst för då blir det på något sätt bättre även fast det inte är det dyraste som går att köpa, det gillar jag! big_smile

F.S.N.
2fast4u
bränt gummi = LOVE

463 Inlägg
2 december 2010
Trådstartare
pwnsowns skrev:
Freddriiik skrev:
pwnsowns skrev:

Låter klockrent! wink

Bra att du tänker göra seriöst för då blir det på något sätt bättre även fast det inte är det dyraste som går att köpa, det gillar jag! big_smile

hah precis jag menart! känns bättre iaf och oftast får man ut mer utav det i längden;)

463 Inlägg
2 december 2010
Trådstartare
Någon Som Vet När Man Kan Ladda Upp Bilder?!

3 Inlägg
28 februari 2011
Jag ska också starta ett projekt men fattar inte hur man gör heller.

463 Inlägg
2 juni 2011
Trådstartare
alla ni som följer denna kolla min ny gjorda ist!!!! peace!

8 Inlägg
17 augusti 2012
jag har presice snickrat ihop ett sådan bygge på 5 dagar efter jobbet kolla mina bilder jag tror det ska gå att klämma ur 350hk ur 20en :Dbara presice provstartad den ska justera lite idag men tänk på att köra på etanol för tändningen e alldeless för vass annars

463 Inlägg
17 augusti 2012
Trådstartare
gabrysiak skrev:
jag har presice snickrat ihop ett sådan bygge på 5 dagar efter jobbet kolla mina bilder jag tror det ska gå att klämma ur 350hk ur 20en :Dbara presice provstartad den ska justera lite idag men tänk på att köra på etanol för tändningen e alldeless för vass annars

Det låter riktigt bra! Kollar in det genast;)

Sök