7717
Sök

Blått lyse i Strålkastarna

140 Inlägg
15 mars 2007
Trådstartare
Någon som vet hur man ska göra på Volvo 850 om man vill ha blått lyse i strålkastarna ? Måste man borra hål och sätta i några slags lamphållare till dioder eller finns det förberett för det i strålkastarna ? Sen undrar jag hur man får skärmblinkersera att lysa ?

volvoraggare
4 776 Inlägg
15 mars 2007
Volvdin skrev:
Någon som vet hur man ska göra på Volvo 850 om man vill ha blått lyse i strålkastarna ? Måste man borra hål och sätta i några slags lamphållare till dioder eller finns det förberett för det i strålkastarna ? Sen undrar jag hur man får skärmblinkersera att lysa ?

till strålkastarna kan du ju köpa xeonlampor finns på racesport och skärmblinkersn kan ju koppla på  halvljuset om dom inte ska blinka

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

140 Inlägg
15 mars 2007
Trådstartare
men jag tänkte att det ska vara blått lyse när halvljuset inte är på, d.v.s som positionsljus tsm med prkeringsljus och dimljus.. Och blinkerserna ska blinka när man blinkar men de ska lysa när man inte blinkar...

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
15 mars 2007
mjo, borra hål och stoppa in antingen dioder eller små lampor som lyser blått, försegla med silicon/lim

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

4 554 Inlägg
15 mars 2007
jag har rött bakom insatsen.. våga vägra färgade parkeringslampor:D

140 Inlägg
15 mars 2007
Trådstartare
Hahaa wink Måste man ha lamphållare och motstånd och grejer till dioderna också ? Vart köper man det isf ? Ingen som vet nåt om blinkerserna ?

Sök