Hur kopplar jag in denna stereo i min passat 2003?

Civilarn
6 november 2012 · 249 Inlägg

Hej!
Hur kopplar jag in denna stereo i min 2003as Passat?
I min bil så sitter det en Kontakt till originalstereon som ser väldigt speciell ut och ser inte ut som en vanlig isokontakt. Det sitter en 2-din stereo original. Hos Biltema sa man att Passat har ISO-kabel original så dom hade ingen lämplig att sälja.

Jag tror inte att denna passar rakt i, vad tror ni? någon som vet? (har ju inte fått hem stereon så jag kan därför inte pröva, vill ha allt klart så den bara är att montera när den kmr hem smile


http://www.ice-shop.se/eonon-d2208-p-1591.html

MVH

Senast redigerat av Civilarn (6 november 2012)

Funkiee Saab älskare!
6 november 2012 · 4 597 Inlägg

om jag inte minns helt fel ska du ha en adapter från VAG till iso, samt en monteringsram till passat 2003, annars kommer du få en ful glipa mellan stereo o andra plasten wink

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
tooffen STHLM(S)LOW
6 november 2012 · 420 Inlägg

ja du de finns adapter att köpa förmodligen prata med en polare som jag köper alla mina vw saker av

Volkswagen Golf MKVI GTI "STERTMAN MOTORSPORT" (2010)
Civilarn
7 november 2012 · 249 Inlägg

Aaa jag ska ta och prata med honom=) Du har inte lust att berätta vem denna kompis är först?smile

tooffen skrev:
ja du de finns adapter att köpa förmodligen prata med en polare som jag köper alla mina vw saker av

MickeCarlsson
7 november 2012 · 6 Inlägg

Kanske inte just denna ram men sök vidare på sidan, där köpte jag min till Saaben om jag inte minns helt fel

MickeCarlsson
7 november 2012 · 6 Inlägg
MickeCarlsson
7 november 2012 · 6 Inlägg
tooffen STHLM(S)LOW
7 november 2012 · 420 Inlägg

Civilarn skrev:
Aaa jag ska ta och prata med honom=) Du har inte lust att berätta vem denna kompis är först?smile

tooffen skrev:
ja du de finns adapter att köpa förmodligen prata med en polare som jag köper alla mina vw saker av

tequila här på garaget:D

Volkswagen Golf MKVI GTI "STERTMAN MOTORSPORT" (2010)
Civilarn
7 november 2012 · 249 Inlägg

Varför ska jag behöva en monteringsram när det redan sitter en 2 din stereo i bilen? Det finns heller inga för passat och 2-din på brc Mickecarlsson.. Sen hur hittar jag en skräddarsydd isokontakt för passaten:P?

MickeCarlsson
8 november 2012 · 6 Inlägg

Ja sitter det redan en "universal" 2-DIN och ingen modellanpassad i bilen så finns det redan en ram men annars så brukar det bli fula glipor runt om... Googla iso-kontakt till Passat -03 så borde du hitta, det finns för alla bilar. smile

Civilarn
8 november 2012 · 249 Inlägg

Jag har beställ en iso och ett proclip mobilhållare nu från brc nu, ramen får vänta.. den är inte livsviktig;)

MickeCarlsson
8 november 2012 · 6 Inlägg

Oki doki

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang