Utlåning utav ny kameramodell - mot 'häftig' film

madmaxx
9 mars 2013 · 22 Inlägg

Hej,
Jag skapade en liknande tråd på Zatzy utan att få napp, så jag fick tipset att prova här istället.

Jag har uppgiften att filma en demovideo för en ny kamera för att visa hur den kan filma inuti bilen / utåt och helst då med lite 'action'. En vecka har gått och jag kommer ingen vart, det går 10 km/h i kö fram och tillbaka till jobbet varje dag och jag kommer inte kunna vara med på Audi Clubsports körning 23 Mars som först var planerat.

Jag tänkte höra om det skulle finnas ett intresse för någon att låna en sån här kamera ett par dagar eller vecka för att filma något med lite mer drag!
Det absolut bästa vore ju om det fanns någon som har någon trackday / isracing / rally eller liknande inplanerad de kommande veckorna. Skicka gärna ett PM om du är intresserad.

Notering; Även fast det är kanske det roligaste, men det fungerar såklart inte med någon Get away in Stockholm video, så det måste vara inom lagens gränser, för bådas skull då hastigheten syns på filmen.

För att visualisera hur det har gått för mig:



Kameran är Finevu CR500HD och info finns på deras produktsida: http://finevu.se/cr500hd/


//Maxx

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang