6795
Sök

Ska jag köpa den här läppen??

Diamond
540 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
tjena gott folk...

Som sagt som så var min fråga:   Tycker ni att jag ska köpa en sådan här liten M3 läpp till min bil?

http://www.blocket.se/vi/10954979.htm?ca=15_s hmm

en bild på min bil bakifrån:   http://www.garaget.org/?car=34841&image=301423
Kanske blir lättare att döma dåå..

Även om ni vet vart jag kan få tag på ett par snygga helst kromade 18" till bilen med.. skit samma om dom är begagnade, bara dom är fräscha och snyggaa..

Och om ni kan ge lite mer tips om vad jag ska göra med min bil innan jag ska sälja den? dvs få upp den i lite mer "värde"?? cool

Tackar i förhand för alla svar..big_smilebig_smilebig_smile

I'm Rick James Bitch!

Våga Vägra Volvo!
326 Inlägg
11 april 2007
Den kan nog bli fin tror ja. Lite diskret. Fälgar har dom en del för ett hyffsat pris och urval på www.alven-ingvarsson.se

Vad sa du? Har Pappa betalat?

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
11 april 2007
Igentligen så går de ju inte att få upp ens bil värde genom att styla den.. lr värdet stiger inte för bilen.. men de du skulle behöva bara för att kunna få den sålt snabbt och kanske käna in lite är väl att köpa nya fälgar.. måla bromsok.. ja småstyla den lite så att den fortfarande är stilren:)
mvh kimpa

1 567 Inlägg
11 april 2007
Själv är jag ute efter Inre och yttre läppar till bilen någon som vet vart? wink

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Diamond
540 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
okej.. tackar..  jag tror nog att det lättaste blir nog att börja med fälgar, och en ska nog köra på med den här läppen. Då den är rätt så stilren.. Måste få min bil att se lite mer not pappas bil.. men vet inte om mans ska köra på med nåt mer? Som tex. öppet luftfilter? avgas? kanske den blir svårare såld då?? då vissa gubbar kanske vill ha den i rätt så orginal??

I'm Rick James Bitch!

Diamond
540 Inlägg
12 april 2007
Trådstartare
ingen som kan ge mer synpunkter``???

I'm Rick James Bitch!

Sök