6802
Sök

Lackerare i Örebro

3 390 Inlägg
9 april 2007
Trådstartare
Hej

Jag vet att det ligger ute många trådar om folk som söker lackerare, och jag har sökt men inte hittat någon i örebro området (närke)...

Finns det någon som vet om det finns någon bra/billig lackerare, som tar det svart som vitt.... ??
Jag vet också att det går att söka på eniro.se men där får man ju inte reda på om dom gör bra jobb..... Som om det är någon som lackat någon bil i örebro så hör av er...

MVH

Ted Norén

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

390 Inlägg
9 april 2007
Min 240 är lackad hos Lannetegs som ligger i kumla.
Testa där kanske och hälsa isf smile

538 Inlägg
9 april 2007
WeDo skrev:
Hej

Jag vet att det ligger ute många trådar om folk som söker lackerare, och jag har sökt men inte hittat någon i örebro området (närke)...

Finns det någon som vet om det finns någon bra/billig lackerare, som tar det svart som vitt.... ??
Jag vet också att det går att söka på eniro.se men där får man ju inte reda på om dom gör bra jobb..... Som om det är någon som lackat någon bil i örebro så hör av er...

MVH

Ted Norén

känner en kille på holmen-örebro som lacka mina grejer kjolpaket,lister o handtag.jag blev jävligt nöjd med arbetet.
skicka ett PM så får du mer info!vad vill du lacka?

162 Inlägg
9 april 2007
finns en grym kille som lackar i hovsta (frölunda bil o lack) heter det.

study
772 Inlägg
12 april 2007
det finns ett bra ställe i vivalla ungefär vid golfen där harj ag för mig.

Sök