Inför: Björkviksträffen #1 2013 11maj

wama
5 maj 2013 · 991 Inlägg

TurboTias skrev:
Angående dB-gränsen har vi märkt att det är många som nojjar sig över den.. Men jag vågar nog påstå att nog alla som frågar om den får köra. Ställ er frågan ni kan köra med bilen på tex action meet, då kan ni köra hos oss! smile

Kanon!  :-)

Seat Cupra R550 "Wama Edition" (2011)
DLS
6 maj 2013 · 258 Inlägg

wama skrev:

TurboTias skrev:
Angående dB-gränsen har vi märkt att det är många som nojjar sig över den.. Men jag vågar nog påstå att nog alla som frågar om den får köra. Ställ er frågan ni kan köra med bilen på tex action meet, då kan ni köra hos oss! smile

Kanon!  :-)

Jag ställde frågan till markägaren förra året när jag åkte in på området då jag var lite nervös för min bil men han bara skratta o sa att kan du köra den hit så är det absolut ingen fara. smile
Han kollade lite extra på dom som kom typ med v8:a på trailer ( ren rakt fram åka bil ).

"She said its just a car, I said you're just a girl"
Najs
6 maj 2013 ·

DLS skrev:

wama skrev:

TurboTias skrev:
Angående dB-gränsen har vi märkt att det är många som nojjar sig över den.. Men jag vågar nog påstå att nog alla som frågar om den får köra. Ställ er frågan ni kan köra med bilen på tex action meet, då kan ni köra hos oss! smile

Kanon!  :-)

Jag ställde frågan till markägaren förra året när jag åkte in på området då jag var lite nervös för min bil men han bara skratta o sa att kan du köra den hit så är det absolut ingen fara. smile
Han kollade lite extra på dom som kom typ med v8:a på trailer ( ren rakt fram åka bil ).

hehe. då blir det nog lite extra koll på min då. biltrailer V8 osv wink dock gatreggad tongue

fredrikeriksson
6 maj 2013 · 33 Inlägg

kommer förbi med bmw:n...är de bara för bilar? polaren åker hoj?

Oldsmobile cutlass "the blower" (1966)
BMW 330 Ci "M54B30 world record" (2001)
TurboTias Permanently Banned
7 maj 2013 · 343 Inlägg

fredrikeriksson skrev:
kommer förbi med bmw:n...är de bara för bilar? polaren åker hoj?

Bara bilar. inga MC, tyvärr.

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
BMW 330d "M Performance" (2016)
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
IzaaL
10 maj 2013 · 49 Inlägg

Kommer nog och kikar! Har inget vettigt att köra med.

100 pix per bil låter ju helt klart rimligt.

Senast redigerat av IzaaL (10 maj 2013)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang