tizon skrev:
hej. det är så att jag har kopplat slutsteg i bilen. men slutsteget lyser inte,fast det kommer fram ström till den. Jag har provat med det mesta,och allt ska vara rätt kopplat. slutsteget är testat i en kompis bil och då fungerade det. Vet nån va det kan vara för fel?? för när ja nuddar jordningskabeln mot ström så gnistrar det till, alltså finns det ström ända fram till slutsteget. och det ska vara rätt ikopplat också :S Har någon en aning va ja ska göra??
Är remoten inkopplad??
kollat säkringen på steget?
Senast redigerat av Manne (30 oktober 2005)
Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.