Eftersnack: Linköpingsträffen #3 29/6 -13

Dirtymike
30 juni 2013 · 1 532 Inlägg

mickius skrev:

Dirtymike skrev:
Trevlig träff fast regnet låg i luften. Många bilar fast andra träffar var.

O du grabben i Saaben som backade på våran traktor hoppas pappa är nöjd med dig när du kom hem med en buckla i stötfångaren. O du försök aldrig att spela dum igen då det var en hård duns för nästa ggn kanske bilen bakom inte har dragkrok.

Tur att ni hade dragkrok! Alltså seriöst va fan är inte folk rädda om andras bilar för? Nu såg jag inte detta men skulle någon backa på min bil skulle de ta hus i helvete! Min bil jag lägger ner min själ i ska ingen annan jävel förstöra. O när folk har sådan brist på respekt att man backar in i någon då är det illa! Börjar förstå alla som parkerar en bit ifrån bilträffarna och går istället! Kanske man med ska göra framöver

Tur att vi inte åkte Lexusen för då hade det blivit en försäkringsfråga på direkten, nu åkte vi 945an så den skiter jag i men de finns noll respekt från vissa. De värsta va att han spela dum som han inte hade känt nått. Trög som fan.

Jeep J20 (1978)
__AleXx_ oijoij-society.com
30 juni 2013 · 774 Inlägg

Ta absolut inte illa upp nu, men va fan! Dras idioter till dig? Tycker alltid du har något att klaga på.. Haha


Dirtymike skrev:

mickius skrev:

Dirtymike skrev:
Trevlig träff fast regnet låg i luften. Många bilar fast andra träffar var.

O du grabben i Saaben som backade på våran traktor hoppas pappa är nöjd med dig när du kom hem med en buckla i stötfångaren. O du försök aldrig att spela dum igen då det var en hård duns för nästa ggn kanske bilen bakom inte har dragkrok.

Tur att ni hade dragkrok! Alltså seriöst va fan är inte folk rädda om andras bilar för? Nu såg jag inte detta men skulle någon backa på min bil skulle de ta hus i helvete! Min bil jag lägger ner min själ i ska ingen annan jävel förstöra. O när folk har sådan brist på respekt att man backar in i någon då är det illa! Börjar förstå alla som parkerar en bit ifrån bilträffarna och går istället! Kanske man med ska göra framöver

Tur att vi inte åkte Lexusen för då hade det blivit en försäkringsfråga på direkten, nu åkte vi 945an så den skiter jag i men de finns noll respekt från vissa. De värsta va att han spela dum som han inte hade känt nått. Trög som fan.

Dirtymike
1 juli 2013 · 1 532 Inlägg

__AleXx_ skrev:
Ta absolut inte illa upp nu, men va fan! Dras idioter till dig? Tycker alltid du har något att klaga på.. Haha


Dirtymike skrev:

mickius skrev:

Tur att ni hade dragkrok! Alltså seriöst va fan är inte folk rädda om andras bilar för? Nu såg jag inte detta men skulle någon backa på min bil skulle de ta hus i helvete! Min bil jag lägger ner min själ i ska ingen annan jävel förstöra. O när folk har sådan brist på respekt att man backar in i någon då är det illa! Börjar förstå alla som parkerar en bit ifrån bilträffarna och går istället! Kanske man med ska göra framöver

Tur att vi inte åkte Lexusen för då hade det blivit en försäkringsfråga på direkten, nu åkte vi 945an så den skiter jag i men de finns noll respekt från vissa. De värsta va att han spela dum som han inte hade känt nått. Trög som fan.

Jag har alltid haft otur i livet kan man säga.

Jeep J20 (1978)
Bonnjocke93
1 juli 2013 · 52 Inlägg

Haha klockren! tongue

Volkswagen Golf 3 "Goffe" (1997)
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
1 juli 2013 · 419 Inlägg

Gc8 skrev:
inte så lyckad dag för många  poliser ...

Ni skulle följt med till Katr-Örebro ist där fanns endast en polisbil vad jag kunde se men han hade så mkt annat att göra men det va mkt bra stämnng på plats.

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
Gc8 Lackerare
1 juli 2013 · 587 Inlägg

Grand_voyager skrev:

Gc8 skrev:
inte så lyckad dag för många  poliser ...

Ni skulle följt med till Katr-Örebro ist där fanns endast en polisbil vad jag kunde se men han hade så mkt annat att göra men det va mkt bra stämnng på plats.

aa nu ångrar jag att jag inte gjorde det...  blir nog sista linköingsträff för min del för tråkiga och för många äckliga snutar ..

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
volvo_740b
1 juli 2013 · 154 Inlägg

kom polisen till street racet?

Accelsson
4 juli 2013 · 240 Inlägg

Jävligt vuxen attityd till att Polisen var på plats, förväntar vi oss verkligen att dom inte ska göra sitt jobb? Jag vet att det största intresset att åka på bilträff är att träffa folk och kika på varandras bilar, inte bara titta på folk som vill börna.

Själv är jag glad att Polisen var på plats så man slipper alla som inte klarar av att hålla igen på gasen när det går folk precis intill.

Sen vad gäller race så tar vi i SKC stort avstånd till kalle-anka-racen som dras ihop efter våra träffar. Snart kommer någon bli överkörd och då kommer det direkt kopplas till våran träff och då ryker ju alla möjligheter att arrangera något igen.

Street Knight
BMW 320d (2011)
Accelsson
4 juli 2013 · 240 Inlägg

Accelsson skrev:
Jävligt vuxen attityd till att Polisen var på plats, förväntar vi oss verkligen att dom inte ska göra sitt jobb? Jag vet att det största intresset att åka på bilträff är att träffa folk och kika på varandras bilar, inte bara titta på folk som vill börna.

Själv är jag glad att Polisen var på plats så man slipper alla som inte klarar av att hålla igen på gasen när det går folk precis intill.

Sen vad gäller race så tar vi i SKC stort avstånd till kalle-anka-racen som dras ihop efter våra träffar. Snart kommer någon bli överkörd och då kommer det direkt kopplas till våran träff och då ryker ju alla möjligheter att arrangera något igen.

I övrigt tyckte jag att det var en riktigt trevlig lördag-kväll! Inte mycket nedskräpning och inte mycket stolle-körning men en jäkla massa kul folk och en hel del fina bilar, ett stort tack till alla som förstår vad träffarna går ut på och gör träffarna till vad dom är!!

Street Knight
BMW 320d (2011)
VolvoXet Bas älskare
4 juli 2013 · 716 Inlägg

vem var de som körde en vit 945a turbo o stog o spelade musik vid parkeringen brevid min röda 744? De va en tjej som gick ut o fråga efter en låt oxå. vill ha tag i han som ägde bilen, han hade grym musiksmak smile

Volvo 744 (1988)
940-turbo
8 juli 2013 · 211 Inlägg

är det ingen som har nån ,några videoklipp från den kvällen ? smile

Bonnjocke93
11 juli 2013 · 52 Inlägg

Håller med! Ingen som har film klipp? smile

Volkswagen Golf 3 "Goffe" (1997)
volvo_740b
11 juli 2013 · 154 Inlägg

ja undrar det med yikes
något filmklipp?

Almen11 Kasta inte bäver i trähus
12 juli 2013 · 265 Inlägg

Här kommer några klipp! http://www.garaget.org/video/138269

Vad vore en bil utan turbo?
Nissan Skyline R33 GTST "Midnight Purple" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang