Fälgar till Saab 9-3

Zsoli
19 april 2007 · 5 Inlägg

Hej!
Är ute efter andra åsikter om 18" TSW - Black Ice fälgar på min svarta Saab 9-3.
Tror ni att dte passar eller blir dte för mycket svart kanske?
Tacksam för alla svar:)

Saab 9-3 (2000)
Gatzone
19 april 2007 · 289 Inlägg

Hmm vet inte, men om jag får påpeka ett annat märke så är ju BBS CH riktigt grymt snygga till saab bilarna tonguetongue

MilleN
19 april 2007 · 9 108 Inlägg

Gatzone skrev:
Hmm vet inte, men om jag får påpeka ett annat märke så är ju BBS CH riktigt grymt snygga till saab bilarna tonguetongue

För guds skull inte fleer Saabar med dom fälgarna, kryllar redan av dom wink

Hade varit riktigt nice med dom TSW-fälgarna på, nyskapande också wink Det gäller bara att hålla däcken i gott skick med mycket däckglans så dom inte ser gråa ut mot allt svart. Tänk även på att bromsok och skivor syns väldigt väl bakom så smala ekrar.

För det är dessa va?
http://www.svenskafalg.se/media/6490291e-4ccb-4f80-a526-4e67370cc259-tsw_black_ice.jpg

Gatzone
19 april 2007 · 289 Inlägg

Hehe jo det har du iof sig rätt i, går att jämföra med volvos Neubola och alla r fälgar som finns ute på andra bilar än r:en bl.a.

Zsoli
20 april 2007 · 5 Inlägg

MilleN skrev:

Gatzone skrev:
Hmm vet inte, men om jag får påpeka ett annat märke så är ju BBS CH riktigt grymt snygga till saab bilarna tonguetongue

För guds skull inte fleer Saabar med dom fälgarna, kryllar redan av dom wink

Hade varit riktigt nice med dom TSW-fälgarna på, nyskapande också wink Det gäller bara att hålla däcken i gott skick med mycket däckglans så dom inte ser gråa ut mot allt svart. Tänk även på att bromsok och skivor syns väldigt väl bakom så smala ekrar.

För det är dessa va?
http://www.svenskafalg.se/media/6490291 … ck_ice.jpg

Jo, det va rdom.. tycker dom är riktigt fina.. har inte sett någon saab här i hbg med dom fälgarna.. tycker att BBS fälgar är lite för simpla.. vill ju ha något mer speciellt.wink

Saab 9-3 (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang