6321
Sök

Reserhjulet? "sittbrunnen" eller vad det heter

Proljece?
1 464 Inlägg
22 april 2007
Trådstartare
Hejsan helt ny på det här med bilar och styling tänkte kolla med er i bagage luckan så har ju jag reserdäcket under mattan men vill trycka in en högtalare där och feta upp det hela lite... behöver man inte reservdäcket? Har ju ändå ingen domkraft och mina flickor dricker inte loka. Varningstriangeln var har ni den när ni har fullt med högtalare? Och nu om man vill sätta in högtalare i "sittbrunnen" hur tätar man så det inte skorrar?

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

VAG entusiast
277 Inlägg
22 april 2007
hur gör du när du får punktering då? Ska du gå hem eller? Skaffa domkraft.
Varför ska du ha högtalare där i räcker det inte med en baslåda som står på golvet i bagaget?
Senast redigerat av pz_racing (22 april 2007)

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all

Beredare
561 Inlägg
22 april 2007
Gör som jag! Bygg i reservhjulet.... tongue

Så här såg det ut i S4an som jag hade.....

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/31498PICT0662.JPG

Mvh Jonas

Miklen
22 april 2007
Tror ingen vill sitta i din sittbrunn men winkwink Reservhjulsbalja brukar dom väl säga. Det är ju en fråga om vilken backup du har. Ja har bara me mig däck på burk. Skulle inte d hjälpa ringer man nån polare eller farsan smile Varningstriangeln kan man alltid smyga in nånstans.

Sen har ja aldrig förstått att bygga ner grejer..såvida man inte vill kunna använda hela bagaget. Tycker det är snyggare att göra en installation på ovansidan.. Men det är ju din bil smile

Sök