4 november 2005
Trådstartare
Om jag väljer att montera min bas upponer behöver jag inte ha någon låda då?
Om jag tex skulle montera två 12" vända mot baksätet, behöver jag inte bygga någon låda alls då mer än spånplattan jag måste ha för att kunna fästa basarn?