Volvoraggar-fakta

NitrousOxideSystem Zoom Zoom
3 maj 2007 · 381 Inlägg

hahaha big_smile

Power is Nothing Without Control
Kettunen
3 maj 2007 ·

Vadå finne bröderna äger stan roll
Kanske eller njeee inte så tongue

kadden
3 maj 2007 · 62 Inlägg

fan vad bra den var det stämmer bra.men det finns ju "normala" volvoraggare också men dom är ganska sällsynta
.hahah

Lincoln Trucker
3 maj 2007 · 234 Inlägg

_Wallis_ skrev:
Nu ska vi inte vara sånna. Det är ju bara ett förstadie tills man har råd till en riktig kärra ifrån USA.

Jag köpte Lincolnen först och sen 240:in big_smile

Senast redigerat av Lincoln (3 maj 2007)

SMART ARAB...läs det baklänges, det ligger något i det
ThorskeN
3 maj 2007 · 287 Inlägg

Klockren!

dusty Living in the fastlane
3 maj 2007 · 2 616 Inlägg

riktigt rolig läsning :d

_Wallis_
3 maj 2007 · 4 506 Inlägg

vulture skrev:

_Wallis_ skrev:
Nu ska vi inte vara sånna. Det är ju bara ett förstadie tills man har råd till en riktig kärra ifrån USA.

Om man hoppar över den bränsletörstiga Volvon har man snabbare råd med sin jänkare... wink

Så gjorde jag, körde Golf Diesel till vardags och en Cheva för nöjes skull. Hade båda bilarna när jag var i 20-årsåldern. cool

// Ellen smile

ja men va fan, Det går ju inte att vara raggare i en framhjulsdriven tysk yikes) men endå smart.

Kan du andas kan du dö.
_Wallis_
3 maj 2007 · 4 506 Inlägg

Lincoln skrev:

_Wallis_ skrev:
Nu ska vi inte vara sånna. Det är ju bara ett förstadie tills man har råd till en riktig kärra ifrån USA.

Jag köpte Lincolnen först och sen 240:in big_smile

Ja det lät ju inte fel. allt handlar om 3 saker. Pengar/Platts & tur (om man te.x hittar ett sjyst åk för rätt pening.)

Kan du andas kan du dö.
Heavens_Gate
4 maj 2007 · 543 Inlägg

hedley skrev:

Glempa156 skrev:
Ja en får vara glad att man inte hamnat i det "träsket" trots att man lever i ett samhälle med 700 personer, tre pizzerior, en statoli-mack som går under benämmningen "Basen" och sjuhelvets massa 240 och 740.

du glömde allt knark och finne bröderna som tror dom äger "stan" wink

Jo knarket finns ju där hela tiden, men sen e det faktiskt inga "finnar" wink (inget ont om finländare) som äger här utan nu börjar väl HA hmm etablera sig på den lilla orten. Får väl se hur länge man stannar. tongue Men förhoppningsvis kan väl Volvo-raggarna göra en gemensam strid mot dessa. Typ köra upp en varmkorv i nyllet på dom eller nått sånt!! tongue

Senast redigerat av Glempa156 (4 maj 2007)

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1
evilmaster
4 maj 2007 · 385 Inlägg

Får mig att tänka på Ronny och Ragge, men dom kör ju bara Ford (dock en väldigt risig Ford, så det är ju samma sak nästan). roll

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
Aga_Diff Bärs!
4 maj 2007 · 3 456 Inlägg

Hahaha! Tyvärr missade dom den gigantiska baslådan & saknaden av fjädrar, men skoj läsning ändå. big_smile

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Akka
4 maj 2007 · 1 174 Inlägg

typ exakt likadan som fjortis förklarigen ^^

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang