Fylla vs Bilar, hur tänker polisen?

__Marcus Whitetrash
3 maj 2007 · 589 Inlägg

Tips: ha era pilsner i en ryggsäck istället, där har de ingen rätt att va å rota utan "husransakan".

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
beemern .......
3 maj 2007 · 2 655 Inlägg

__Marcus skrev:
Tips: ha era pilsner i en ryggsäck istället, där har de ingen rätt att va å rota utan "husransakan".

haha jo de va så ja tänkte oxo men min lata polare som inte ville bära runt på ryggsäck sa att vi skulle ta de i påsar iställe så. menmen inget att lipa äver, fyller ju 20 om en månad + nån dag så de e ju bara att vänta de wink...



han blev för övrigt ännu mindre glad än mej för han blev av me 20st öl hahaha...

Senast redigerat av beemern (3 maj 2007)

Rylander
3 maj 2007 ·

beemern skrev:

__Marcus skrev:
Tips: ha era pilsner i en ryggsäck istället, där har de ingen rätt att va å rota utan "husransakan".

haha jo de va så ja tänkte oxo men min lata polare som inte ville bära runt på ryggsäck sa att vi skulle ta de i påsar iställe så. menmen inget att lipa äver, fyller ju 20 om en månad + nån dag så de e ju bara att vänta de wink...



han blev för övrigt ännu mindre glad än mej för han blev av me 20st öl hahaha...

Grattis iförskott på re då wink och tråkigt för er båda då man bara vill ha kul ;P

beemern .......
3 maj 2007 · 2 655 Inlägg

Rylander skrev:

beemern skrev:

__Marcus skrev:
Tips: ha era pilsner i en ryggsäck istället, där har de ingen rätt att va å rota utan "husransakan".

haha jo de va så ja tänkte oxo men min lata polare som inte ville bära runt på ryggsäck sa att vi skulle ta de i påsar iställe så. menmen inget att lipa äver, fyller ju 20 om en månad + nån dag så de e ju bara att vänta de wink...



han blev för övrigt ännu mindre glad än mej för han blev av me 20st öl hahaha...

Grattis iförskott på re då wink och tråkigt för er båda då man bara vill ha kul ;P

tackar tackar tongue...

Journath Jägare
3 maj 2007 · 172 Inlägg

Tror det är som så att rötegen i polis kåren syns så mkt så man tror dom dominerar.. de bra poliserna har dom parkerat bakom ett skrivbord.

Är huvet dumt får kroppen lida!! :P
Volvo V70R "Team Tm-racing" (1998)
beemern .......
3 maj 2007 · 2 655 Inlägg

Journath skrev:
Tror det är som så att rötegen i polis kåren syns så mkt så man tror dom dominerar.. de bra poliserna har dom parkerat bakom ett skrivbord.

tror de sitter nånting i de du säger, polisen ringde även idag. dom sa att de inte blev nå mer me att dom tog cidern av mej och han sa lite skämt aktigt att: "ja om en månad så e de ju ingen fara men tills dess ha de i en ryggsäck så slipper du bli av me de"  hahaha. den snuten va trevlig snackare wink...

Angelicque
3 maj 2007 · 222 Inlägg

beemern skrev:

Journath skrev:
Tror det är som så att rötegen i polis kåren syns så mkt så man tror dom dominerar.. de bra poliserna har dom parkerat bakom ett skrivbord.

tror de sitter nånting i de du säger, polisen ringde även idag. dom sa att de inte blev nå mer me att dom tog cidern av mej och han sa lite skämt aktigt att: "ja om en månad så e de ju ingen fara men tills dess ha de i en ryggsäck så slipper du bli av me de"  hahaha. den snuten va trevlig snackare wink...

Isf är det inte bara rötäggen inom poliskåren som syns, även andra rötägg som inte är poliser.

Hellre chips än sex på festival!!!!
Android
3 maj 2007 · 892 Inlägg

I måndagskväll så var jag på väg hem, och råkade gå förbi ett gäng som precis började puckla på varandra. Blev lite skraj, men ungefär efter 5-10 sekunder kanske så kom det 4 poliser springandes och styrde upp det. Kan säga att man blir jävligt glad när man känner att polisen finns där och gör det de ska och håller ordning så gott det går.

...laserskjutning är en annan historia. roll

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
Mattias_Kungsbacka
3 maj 2007 · 332 Inlägg

Nu vet jag iaf vad alla snutar gjorde när ett flertal tjejer blev våldtagna i slottskogen i göteborg  (under valborg) .... snutarna å dom högre gubbarna är bra när dom prioriterar rätt saker.... ta t.e.x götaplatsen i onsdags varför förstör dom för folk som står helt stilla på ett ställe å inte grisar eller gapar å skirker? snuten har för lite å göra samtidigt som dom gnäller om att dom inte har resurser så dom kan hantera vissa saker... jag hatar snuten så är det bara ingen som kan ändra på det tyvärr....

Senast redigerat av Nismo_83 (3 maj 2007)

pUs Ûbersturmstekare
4 maj 2007 · 534 Inlägg

Journath skrev:
Hopp då var vallborg över.... har funderat över hur polien tänker.. dom tycker juh att det är värre om man glider över stan med dimljusen tända än om man går med hemkört och cola flaska..

Att dom inte lägger energin på det som ingår i bondvetet..

Det är väl det dom gör. Den generelle volvoraggaren som åker runt med dimljusen tända på kontunuerlig basis är en helt meningslös person. Förtjänar helt enkelt att bli stoppad.

Förresten antar jag att du menade "bondvettet", det stavas med två "t". wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang