Vinge till Volvo 850 Sedan??

Lehtinen
6 maj 2007 · 184 Inlägg

Hejsan! Nu är jag ute efter vinge. Ngn som har bra erfarenhet på en bra vinge. Gärna ngt större än "normala vingen"? Sedan även vart man kan inhandla den på en bra och seriös firma. spelar ingen roll om det är internethandel eller inte. Även takvingen på sedanmodellen är okej..

Ös in med förslag så ja får välja lite.. Tackar:)

MvH: Johan
Lehtinen
7 maj 2007 · 184 Inlägg

Ingen som vet nå? HJÄLP:D

MvH: Johan
Sportsedan
7 maj 2007 · 457 Inlägg

Snyggast är org. R-vinge, men det är bara vad jag tycker.

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...
Saab 9-5 Aero Griffin "Projekt gubbräcer II" (2009)
dj_padde
7 maj 2007 · 1 813 Inlägg

kolla hos realcar.. smile  lr hos stylingkompaniet.. stylingexperten m.m finns hur mkt som helst;)!!   har sett några 850 med vingen som jag hade på min förra bil kolla på min calibra den vingen har jag sett på 2-3 850!!

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
Tinoz 10 sec före dig...
7 maj 2007 · 540 Inlägg
Egget
7 maj 2007 · 50 Inlägg

En s70 vinge kanske

Mats_T5 Truck Driver
7 maj 2007 · 73 Inlägg

Har en vinge till salu

T-Gul Svensk såld manuell
Volvo S60R (2004)
Joon
8 maj 2007 · 66 Inlägg

dj_padde skrev:
har sett några 850 med vingen som jag hade på min förra bil kolla på min calibra den vingen har jag sett på 2-3 850!!

Den vingen har jag på min 850. Många som klagar på den men, det är väl bra att alla inte har samma smak.

-Volvo For Life-
Zeetro Fartdåre
8 maj 2007 · 217 Inlägg
Ibland kör jag fort, i smyg, när ingen ser
dj_padde
8 maj 2007 · 1 813 Inlägg

joon ja du e en utav dom jag menar att jag har sett vingen påsmile såg den på blocket när den fanns där.. sj gillar jag den vingen faktiskt alla hatar den men jag tyckte den passa in på min calibra å sitter bra på din bil...  men alla som klagar vill att det ska se ut som alla andra bilar för dom e snygga.. ska man göra om bilen ska det fan inte se ut som någon annans för det e inte ens roligt å bygga om sin bil då...!!

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
Joon
8 maj 2007 · 66 Inlägg

dj_padde skrev:
joon ja du e en utav dom jag menar att jag har sett vingen påsmile såg den på blocket när den fanns där.. sj gillar jag den vingen faktiskt alla hatar den men jag tyckte den passa in på min calibra å sitter bra på din bil...  men alla som klagar vill att det ska se ut som alla andra bilar för dom e snygga.. ska man göra om bilen ska det fan inte se ut som någon annans för det e inte ens roligt å bygga om sin bil då...!!

O fan, ja jag tycker det ser helt okej ut. lite roligt oxå o sticka ut lite.

-Volvo For Life-
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang