Automat amerikanare köpes

jocke-1991
18 mars 2014 · 429 Inlägg

någon som har en automat amerikanare? 70-tal eller äldre
skicket är inte noga, bara det inte är en rosthög
skriv vad ni har och vad ni vill ha för den

Seth
18 mars 2014 · 3 354 Inlägg

Borde ha lite koll på forumsreglerna efter snart 2 år.

9§ Annonsering
Annonsering (oavsett typ) får inte förekomma i forumet (inte heller i forumsignaturen). Använd istället Köp & Sälj.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
jocke-1991
18 mars 2014 · 429 Inlägg

man får ju inte anonsera efter hela bilar

Mack Forum- och sitemoderator
18 mars 2014 · 26 183 Inlägg

jocke-1991 skrev:
man får ju inte anonsera efter hela bilar

En "Amerikanare" är väl en hel bil?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Cadillac_The_King
18 mars 2014 ·

Min 70 talare är än skön bil o köra haft den i 3 år rost kommer du inte undan det finns det var det finns :-) skall du ha en någorlunda bil så får du räkna med minst 30.000 50.000:- kom knappt det räcker nu . När folk börjar sälja av sina bilar för över 100k .  Tips på bilar Cadillac  Ford Cheva mercury pontiac dodge buick mm  jag lovar du hittar inte än fin 70 talare för under 50.000:- som inte är besiktigad  under 50.000:- så brukar det va renoverings objekt  mitt tips är att kolla på blocket eller på usabil.nu så får du se själv på priser  mm

Cadillac_The_King
18 mars 2014 ·

Cadillac_The_King skrev:
Min 70 talare är än skön bil o köra haft den i 3 år rost kommer du inte undan det finns det var det finns :-) skall du ha en någorlunda bil så får du räkna med minst 30.000 50.000:- kom knappt det räcker nu . När folk börjar sälja av sina bilar för över 100k .  Tips på bilar Cadillac  Ford Cheva mercury pontiac dodge buick mm  jag lovar du hittar inte än fin 70 talare för under 50.000:- som inte är besiktigad  under 50.000:- så brukar det va renoverings objekt  mitt tips är att kolla på blocket eller på usabil.nu så får du se själv på priser  mm

Själv säljer jag inte min för under 90.000:- :-)

Muttley
18 mars 2014 ·

Blocket har ett par hundra annonser. Be någon söka åt dig vet jag

Hamilton
18 mars 2014 · 8 873 Inlägg

jocke-1991 skrev:
man får ju inte anonsera efter hela bilar

Vart står det?
Annonsering (oavsett typ) får inte förekomma i forumet. Det tolkar jag som att INGA annonser är ok.
Vare sig hela eller delar av en bil även om det är en USA-bil

Fotograf på tierpidag.se
Seth
19 mars 2014 · 3 354 Inlägg

Hamilton skrev:

jocke-1991 skrev:
man får ju inte anonsera efter hela bilar

Vart står det?
Annonsering (oavsett typ) får inte förekomma i forumet. Det tolkar jag som att INGA annonser är ok.
Vare sig hela eller delar av en bil även om det är en USA-bil

tror ts syftade på köp och sälj delen.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang