Varför är alla så dåliga på att rösta :)

Evildan
15 juni 2014 ·

jocke_gronberg skrev:
Jag blir inte less ifall någon röstar. Min bil är säkert lika intressant för mig som för många här på garaget. Alltså inte ett dugg

Jag blev först att rösta på din fina Classic!
Roligt med en som inte är sönderpillad eller värdelöst bottsänkt.

jocke_gronberg
15 juni 2014 · 4 586 Inlägg

Evildan skrev:

jocke_gronberg skrev:
Jag blir inte less ifall någon röstar. Min bil är säkert lika intressant för mig som för många här på garaget. Alltså inte ett dugg

Jag blev först att rösta på din fina Classic!
Roligt med en som inte är sönderpillad eller värdelöst bottsänkt.

Tackar . Köpte den pga av skicket inte världens roligaste bil men bra laståsna

jocke_gronberg
15 juni 2014 · 4 586 Inlägg

Har man en original bil som trådskaparen har så kan man inte få så mycket röster. Inget speciellt men den finns tusentals sådana

Släng på ett par 19-20 tummare så ska du se att rösterna kommer. har själv gjort det på en a3a helt plötsligt så öka både kommentarer och röster

caromania Forummoderator
15 juni 2014 · 9 296 Inlägg

jocke_gronberg skrev:
Släng på ett par 19-20 tummare så ska du se att rösterna kommer. har själv gjort det på en a3a helt plötsligt så öka både kommentarer och röster

Fast om jag skulle välja mellan en stötig och trött bil med bling-blingfälgar och röster på Garaget eller att åka mer bekvämt så... big_smile

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Evildan
15 juni 2014 ·

caromania skrev:

jocke_gronberg skrev:
Släng på ett par 19-20 tummare så ska du se att rösterna kommer. har själv gjort det på en a3a helt plötsligt så öka både kommentarer och röster

Fast om jag skulle välja mellan en stötig och trött bil med bling-blingfälgar och röster på Garaget eller att åka mer bekvämt så... big_smile

Du har ju redan 16" på sjuan, borde locka röster bara det.

Jag valde en Prius 'entry' delvis för att slippa stötiga 17" och alcantaraklädsel, vi är nog på samma spår du & jag.

psyco Vestfold chiptuning Stockholm
15 juni 2014 · 2 405 Inlägg

Hehe jag hade ingen org bil när jag skapade tråden. Och var mer över lag jag menade, bilen jag hade fick 21 utmärkelser på garaget. Den nu varande har jag bara haft några veckor så jag har inte fått hem mina dela ännu smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
BMW 540i "Vestfold Chiptuning Stockholm" (2007)
Porsche Cayenne Turbo "Vestfold chiptuning Stockholm" (2008)
OpelP1
15 juni 2014 · 1 412 Inlägg

Evildan skrev:

caromania skrev:

jocke_gronberg skrev:
Släng på ett par 19-20 tummare så ska du se att rösterna kommer. har själv gjort det på en a3a helt plötsligt så öka både kommentarer och röster

Fast om jag skulle välja mellan en stötig och trött bil med bling-blingfälgar och röster på Garaget eller att åka mer bekvämt så... big_smile

Du har ju redan 16" på sjuan, borde locka röster bara det.

Jag valde en Prius 'entry' delvis för att slippa stötiga 17" och alcantaraklädsel, vi är nog på samma spår du & jag.

En till här. cool

Det var skönt att slippa bmw:ns stötiga 19"som tidigare ägare skruvat dit och istället avnjuta dom synnerligen trevliga 215/75-15 däcken som chryslern har.

Jag har inte riktigt förstått vitsen med stora fälgar och lågprofilsdäck, det är varken snyggt eller bekvämt tycker jag. tongue

Ontopic så tycker jag att det här med röstningen är väl mest en kul grej, att folk kan bli upprörda äver obefintliga eller låga röster är ju en aning knasigt.

Senast redigerat av OpelP1 (15 juni 2014)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang