Tjenare! Ska till att tona rutor strax och kom att tänka på en sak, en board i framrutan, är det en form av toning också eller hur sitter den? Och sen ska man väl helst skriva nånting där i också? Är det bara en dekal eller hur sitter den?
Om någon har tips på vad man ska skriva i den där boarden isåfall så är det väldigt välkomnat då inspirationen står helt still i ämnet!!!
Finns ju en mängd boardar att köpa... de grymmaste enlig mej är dom med en tribal på . dekaltrim.se är en rätt så okey sida där du kan hitta inspiration eller köpa den.
Tack! Jag har bekantat migmed den sidan ett tag nu och hittat en massa roliga grejjer men förstår inte riktigt det där med framruteboard. Det finns ju inte helt enkelt en grupp i menyn som heter "framruteboarder" Är alltså själva boarden en toning och sen kan man sätta dit vilken dekal som helst eller hur fungerar det? Har du tid och lust att ge mig en direktlänk på vilka dekaler jag kan välja mellan!? Som den nybörjare jag är förstår jag nämligen inte vad som är vad. -Jag håller med dig, nån fin tribal skulle bli bra, men jag hittar inget.
Killr0y_swe skrev:
Finns ju en mängd boardar att köpa... de grymmaste enlig mej är dom med en tribal på . dekaltrim.se är en rätt så okey sida där du kan hitta inspiration eller köpa den.
Det finns både dom som man sätter först boarden sen ett klistermärke på och sådana där motivet är typ "inbyggt". Snyggast enligt mej är ju de senare alternativet. Boarden funkar som en toning ja, fast man ser ju inte igenom den och boarden sätter man på utsidan av rutan. Eller hur menar du? http://www.dekaltrim.nu/search_prod_lis … estreamers Där har du med peugeot-loggor på som exempel.
Det finns både dom som man sätter först boarden sen ett klistermärke på och sådana där motivet är typ "inbyggt". Snyggast enligt mej är ju de senare alternativet. Boarden funkar som en toning ja, fast man ser ju inte igenom den och boarden sätter man på utsidan av rutan. Eller hur menar du? http://www.dekaltrim.nu/search_prod_lis … estreamers Där har du med peugeot-loggor på som exempel.
Precis den förklaringen var det jag letade efter! Tack! -men alltså, jag har försökt mig på det där med att tona själv några gånger men får nog öva länge innan jag kommer sätta det utan luftbubblor och veck och sånt tråkigt. Så jag liutar mer och mer åt att lämna in bilen till ett typ bilvårdscenter eller vad det heter. Finns några häromkring som jag vet tonar för vettig peng, ska man be dom om en sån där board också då eller hur fungerar den grejen? Sen tyvärr så var de med peugeot-motiven på de enda jag själv lyclades hitta. -Inte rigkit vad jag letar efter egentligen kanske. Vill hellre ha något streetstuk i form av svart bakgrund då såklart och vit text och/eller tribal.
Jag tycker inte om såna. Tycker det oftast är bönder som skriver "240 racing" på sin framruta eller nått. not hot Så jag vill rösta för att du inte sätter det på en 206
Jag tycker inte om såna. Tycker det oftast är bönder som skriver "240 racing" på sin framruta eller nått. not hot Så jag vill rösta för att du inte sätter det på en 206
Jasså det är alltså en "bonnstämpel" på gatan att åka med board!?!?!? aja får se hur det blir, väldigt många olika bud iaf