7091
Sök

åsikter omkickerbas och MDS D4 slutsteg...

BMW fantast
1 172 Inlägg
29 maj 2007
Trådstartare
hej.. funderar på att köpa en 12" kickerbas och MDS dynamic 4 slutsteg... steget är på 4*150w... är det nåt att ha???... vill koppla basen och mina 360w 6*9... säg vad ni har för erfarenheter... har redan en mutantbas. är det värt pengarna att köpa kickern och steget , eller blir det ingen märkbar skillnad mot mutantkittet som jag har nu???

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

med lem
1 925 Inlägg
29 maj 2007
det beror ju på vilken kicker bas du ska ha,,,dock tror jag inte det är någon hitt att driva både 6*9 och basen på de steget

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

BMW fantast
1 172 Inlägg
30 maj 2007
Trådstartare
_fillan_ skrev:
det beror ju på vilken kicker bas du ska ha,,,dock tror jag inte det är någon hitt att driva både 6*9 och basen på de steget

tror du inte.. bryggar 2 kanaler så basen får 300w och sen 150w till varje 6*9:a.....

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"

med lem
1 925 Inlägg
30 maj 2007
AeroMalm skrev:
_fillan_ skrev:

tror du inte.. bryggar 2 kanaler så basen får 300w och sen 150w till varje 6*9:a.....

men vilken bas är det då ?

BMW fantast
1 172 Inlägg
30 maj 2007
Trådstartare
det är denna basen coh steget.. emr vet jag inte... vet inte hur man kan brygga heller... har abra tänkt brygga s kanaler så basen får 300w och sen är där 2*150 till 6*9orna... dom får ju emr än nu isåfall.. men kommer det bli bra bättre ljud än vad jag har i mutantbasen nu tro??
www.garaget.org/annonser/?view=87558

med lem
1 925 Inlägg
30 maj 2007
köp ett bättre slutsteg till din bas så spelar den bättre.,,,så lägg dom 3000kr på slutsteg istället

BMW fantast
1 172 Inlägg
30 maj 2007
Trådstartare
ska jag behålla mutantbasen och köpa bättre steg bara??? men 3000 tycker jag är mycket för ett steg... såg att detta steg kostar 3500 på mds... nu e det så att jag får köpa detta för 2k och säljer jag min mustantbas med steg och allt för en 1000sing till nån så betalar jag bara en 1000sing i mellanskillnad för allt... så jag menar.. det är det väl värt.. elr inte?:S

med lem
1 925 Inlägg
30 maj 2007
mjo det kan det vara värt !  kör på det ! går ju annars uppgradera...men försök pruta mer på priset !

Sök