Alla bilar borta från garaget.

lanab
9 juli 2015 · 28 Inlägg

Jag har inte tagit dom offline...

Lampredi
9 juli 2015 · 3 Inlägg

Nåt knas är det iaf. för mig också. Bilen finns kvar men topplistorna är ur gängorna. Topp 500 pryds av tre bilar för tillfället... wink Säkert på g att fixas.

Edit: Såg precis att det står 24 vid antal bilar online. Lite få kanske... tongue

Senast redigerat av Lampredi (9 juli 2015)

chrizz Administratör
9 juli 2015 · 11 783 Inlägg

Nu ska problemet vara löst. Jag håller ögonen på det.

När sånt här sker så får ni jättegärna mailbomba oss på support@garaget.org, annonsera@garaget.org, info@garaget.org, christian@garaget.org osv ... ni förstår vad jag menar, välj valfri mail via kontaktformuläret i princip och dra iväg ett mail så att vi så snabbt som möjligt får en chans att upptäcka och lösa problemet.

Det tog mig max 10 minuter att fixa det, men timmar innan jag ens blev uppmärksammad om att det var problem sad

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Lampredi
9 juli 2015 · 3 Inlägg

Sorry, skulle ha mailat såklart. Ville bara vara säker på att det inte var bara jag som såg i syne. Mailbombar nästa gång!

Mvh Simon

chrizz Administratör
9 juli 2015 · 11 783 Inlägg

Det är ingen fara, men jag bara säger det så ni vet när ni upptäcker konstigheter smile

Även om det inte visar sig vara något fel så är det bättre att ni drar iväg ett mail för mycket än ett för lite

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Nitro
9 juli 2015 · 330 Inlägg

mehh, jag som blev skitglad att min bil hamnat igen i topp 500 smile

Din bil BMW 535i E28 (1986) har tagit sig in på Topp 500 för 5 timmar sedan

Senast redigerat av Nitro (9 juli 2015)

Martin81
9 juli 2015 · 1 232 Inlägg

Va inne å redigera min golf och den finns kvar men jag har tydligen tagit den offline utan att veta hur, kan ha tryckt elr slant på nån knappt, men jag kan ej göra den online.....?vad göra????? Mvh

lanab
9 juli 2015 · 28 Inlägg

Mina gamla bilar har kommit tillbaks men den nya är helt borta?!?

chrizz Administratör
9 juli 2015 · 11 783 Inlägg

Tyvärr kan det ha blivit så att det har förlorats lite data (ny data, senaste dygnet ungefär). Det går inte att återställas tyvärr, så har något försvunnit så är det enda ni kan göra att skapa det igen sad

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang