3580
Sök

vill ha lite hjälp ang pris för min bil

79 Inlägg
12 juni 2007
Trådstartare
som frågan lyder då...skulle vilja veta hur mkt jag kan få för min bil.
Mercedes 2,0 1993
Har gjort grymt mkt med den.
lite hjälp vore inte fel.

Kör fort annars kommer du inte fram..eller ta cykeln...:P :lol :cool:

Kettunen
12 juni 2007
Kolla up vad dom tar för ( Stylade ) på blocket o försök ligga någon tusen lapp under så går din lättare nog.
Sedan får du ju räkna med att dom kommer pruta ner priset så skriv 1 - 2 tusen lappar mer wink

1 813 Inlägg
12 juni 2007
25-30 tusen kanske du kan få utav någon som vill ha den;) det handlar igentligen inte vad du kan få för den utan hittar man rätt köpare så kan dom betala mkt mer än vad den är värd;)   men iaf 25-30 hade jag nog sattsat på.. jag vet inte alls hur den e i skick servic rost m.m   men runt den pengen kan du nog få för den iaf=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

820 Inlägg
12 juni 2007
Beror ju lite på om den gått 4 000 eller 20 000 mil också...

79 Inlägg
12 juni 2007
Trådstartare
joo det e ju sant..men den har gått 22000 mil..nylackad förra året..ingen rost alls..

Kör fort annars kommer du inte fram..eller ta cykeln...:P :lol :cool:

2 924 Inlägg
12 juni 2007
Här har du en bra guide som riktlinje http://www.bilpriser.se/

Styling etc bör i regel vara väl dokumenterat med kvitton och tillvägagångssätt eller bra referenser, om folk ska betala nåt speciellt för det.

De flesta vet att en dåligt gjord bil med spackel och styling kan rosta bort första vintern...

En MB 190 är ju inte blande de populäraste bilarna på marknaden så de kan va lite tröga att sälja om du inte hittar en entusiast men som då troligtvis är petigare...
Senast redigerat av peegee (12 juni 2007)

~ Life is short, have FUN! ~

820 Inlägg
12 juni 2007
peegee skrev:
Här har du en bra guide som riktlinje http://www.bilpriser.se/

Styling etc bör i regel vara väl dokumenterat med kvitton och tillvägagångssätt eller bra referenser, om folk ska betala nåt speciellt för det.

De flesta vet att en dåligt gjord bil med spackel och styling kan rosta bort första vintern...

YES! Min bil är värd 21 000-26 000 från privatperson och 30 000 från bilhandlare
och jag har köpt den av en bilhandlare för 17 000 tongue

Sök