Stylingtips till Audi 100 2.3 -88

michio
25 april 2007 · 10 Inlägg

Tja!

Nån som har några roliga tips på vad jag ska hitta på med min gamla Audi 100 -88. Jag ska iaf börja med att byta ut alla orange blinkers mot vita. Skulle vilja byta ut grillen till rallygaller också. Hur går man till väga? Var kan jag hitta kjolpaket som passar? De flesta ställen som jag har kikat på har mest prylar för nyare Audis. Fler tips och roliga ideer vill jag ha!

--Tack på förhand--

AntonK
25 april 2007 · 208 Inlägg

Fetare fälgar. Sänk bilen. smile Finns hur mycket som helst att styla på sånna där bilar! Tror din grill sitter fast med några klipps och nån skruv. Inte mer komplicerat.

Wrum!
michio
25 april 2007 · 10 Inlägg

Det stämmer! Den är superenkel att ta bort, men hur snickrar jag fast gallret? Ska jag bara fästa gallret utanpå plastgrillen eller såga ut nån slags ram?

Gräsberg
25 april 2007 · 1 002 Inlägg

bara testa o kolla hur det blir.. har en bakrutevinge hemma oanvänd till salu..

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
michio
25 april 2007 · 10 Inlägg

Ok! Bakrutevinge låter nice. Universal eller? Skulle vilja se hur den ser ut typ. Vad ska du ha för den?

michio
25 april 2007 · 10 Inlägg

Tack allihopa för snabba svar! Jag undrar fortfarande om det är möjligt att finna olika spoilers till dessa äldre modeller som passar. Nån som vet ngn sida på nätet?

Fritte_Audi
13 juni 2007 · 1 Inlägg

http://homepage.internet.lu/customautocraft/main.htm

Är en bra hemsida till både gamla och lite nyare audi modeller

Audi Rules
ChainsOfMisery En gång Volvo, alltid Volvo
13 juni 2007 · 165 Inlägg

Trevligt! Körde en likadan innan och jag bytte ut alla blinkersglas mot vita vilket gör rätt mycket för utseendet men som andra sagt redan så sänk och fixa schyssta fälgar efter tycke och vad du har råd med. Sökte länge efter grill men hittade ingenting dessvärre. Du får väl försöka göra något kreativt av den du har istället smile, lycka till!

Kornz Solfilmsmontör
13 juni 2007 · 947 Inlägg

Finns ju sån här special grill som många VW's kör runt med även sett en del audi's med den, funderar själv på en sån. Allt jag gjort med min (visserligen en s4'a) är 18" fälgar, solfilm, 3" från flänsen och ett filter. Tycker min bil är stilren. Vita blinkersglas gör väldigt mkt på bilen också.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang