Kjolpaket från DNS ? Dålig service ?

BamZe84
3 juni 2007 ·

Tjenare!
Nu har jag köpt min första Saab och tänkte nu styla till den lite. Sökte lite på nätet efter snygg kjolpaket som är cleana, hitta då företaget dnsstyling som håller på med sånt. Jag tog kontakt med killen som verkade vara ansvarig där och berätta att jag tänkte köpa 3 hela kjolpaket till saab 900.  Min fråga blev då ifall han kunde göra något på priset menar de är endå 18k som man ska upp med. Då blev han skit sur o började skälla ut mig efter noter, ja menar frågan är ju fri ? eller ?  Nu till fråga, vad tycker du om DNS ? jag prata med en kille här på gorg som beställt därifrån. Han hade betalt och allt, trots de fick han vänta över en månad när sakerna fanns i lager ?

Berätta gärna vad du tycker, och ifall du har tips på andra seriösa styling företag till saab?

tacksam för svar, mvh bamZe

dallelito med lem
3 juni 2007 · 1 147 Inlägg

normalt sett e frågan fri, men han kanske hade en dålig dag...fast 3st? vad ska du ha 3 kjolpaket till?

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
Pixx
3 juni 2007 · 87 Inlägg

Faktiskt riktigt bra servis.

Ringde dom och beställde ett kjolpaket till en 900, sa att det var lite klydd med frakt så säger han på DNS-

-Det är lungt, då lägger vi grejorna i bilen och kör dom hem till din dörr.

Sagt och gjort, vet inte om det var en elr några dagar senare kom grejorna hem till dörren. Bor vid Malmö och företaget ligger väl fortfarande i ängelholm, rätt bra bit ändå bara för en kund klagar över lite frakt kostnader.

thetommy lala~~
18 juni 2007 · 88 Inlägg

Jag beställde ett kjolpaket te min a4 där för ca en månad sen.. ok det tar tid, men det sa ahn med iomed att det var "högsesong" just nu.. men men ska dra ner till dom nu på torsdag och hämta grejjerna, hoppas det bara e bra passform på sakerna!

Naajlle
18 juni 2007 ·

dnstrading eller styling? ligger 2 i ängelholm vad jag vet, dnstrading och dreamcar tongue

dnstrading har haft problem med leverantörerna därför tagit lång tid att få hem saker.. ^!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang