Colin McRae: DIRT™ till 360

Moser .-ϻΘϨƎЯ
18 juni 2007 · 1 313 Inlägg

nån som vet när det spelet släpps till 360?? är sjukt sugen på det! cool

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Malmoe SSS -12
18 juni 2007 · 3 217 Inlägg

För oss mindre informerade och eventuellt intresserade, finns det någon trailer att länka?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
samalmoe
18 juni 2007 · 28 Inlägg

Jag köpte det idag på Siba men de hade nog bara gjort fel för nu har de inga spel kvar men det ska  släppas den 21/6 .

Fredrik.Gustavsson
18 juni 2007 · 2 123 Inlägg

Fuckface skrev:
För oss mindre informerade och eventuellt intresserade, finns det någon trailer att länka?

www.gametrailers.com

Moser .-ϻΘϨƎЯ
18 juni 2007 · 1 313 Inlägg

ahaa okej smile får väll gå o kolla den 21 då smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Super1600 Racer
19 juni 2007 · 16 Inlägg

Finsn ju annars att beställa på spelbutiken.se, hämtade ut mitt idag big_smile...

http://spelbutiken.se/php-bin/produkt.p … ukt=x36143

"Du är aldrig bättre än din bil"
Izual
19 juni 2007 · 4 571 Inlägg

Fått mitt i dag med big_smile

Blir spännande att prova det

Super1600 Racer
19 juni 2007 · 16 Inlägg

Lite besviken faktiskt. Känslan är inte den bästa, inte som i t.ex Forza 2. Men spelet är ändå kul  i och med att man kan köra rallycross osv. smile

"Du är aldrig bättre än din bil"
Kakalupia SpaceCowboy
19 juni 2007 · 86 Inlägg

cart riktigt besviken på Dirt dom sa att dom skulle gå tillbaka till colin 1 och 2 (som är de bästa i serien enligt mig) i känslan men nu var det arkad än någonsin enda som var bra är att det är riktigt snyggt, rätt bra fartkänsla, snygga menyer och att Travis pastrana mommenterar hela spelet. Det dåliga: noll körkänsla ,dåligt motorljud
Ladda hem demot innan ni köper det tongue

"Only death awaits you all, but do not fear. For is it through death that a new spirit energy is born. Soon, you will live again as a part of me."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang