Subaru Legacy Spec B - Daily driver

Målet är en perfekt daily driver som inte behöver skämmas vid bankörning.
  • 26 Följare
  • 13 528 Visningar
  • Uppdaterades senast 4 september 2017
Izual
4 september 2017 · 4 571 Inlägg

FAH skrev:
Kul att bromsarna blev bättre! Mittsverigebanan är väldigt krävande på bromsarna överlag är min upplevelse, speciellt inbromsningarna utför smile

Tror denna bil var till salu med rasad motor utanför Umeå för nått år sedan? Kan det stämma?
Tycker mig känna igen reg-numret!

Ser bra ut med vingen! Den ser riktigt snygg ut, i mina ögon är gen 4 Legacy en av Subarus snyggaste modeller genom tiderna smile

Var också på Bus-finalen med rallybilen och halkade men hann aldrig komma förbi och säga hej innan du åkte hem smile

Ja det håller jag verkligen med om!

Det kan nog stämma, jag köpte den av 2st Subarumekaniker i Härnösand som hade köpt den, satt i en ny motor i den och fått den körduglig igen.

Mmm just gen4 tycker jag också är speciellt och finare än de andra.

Jag tyckte jag kände igen den! Följt projekttråden på SSC.
Hittade inte igen var du parkerat annars hade jag tänkt säga hej med smile

FAH
5 september 2017 · 198 Inlägg

Izual skrev:

FAH skrev:
Kul att bromsarna blev bättre! Mittsverigebanan är väldigt krävande på bromsarna överlag är min upplevelse, speciellt inbromsningarna utför smile

Tror denna bil var till salu med rasad motor utanför Umeå för nått år sedan? Kan det stämma?
Tycker mig känna igen reg-numret!

Ser bra ut med vingen! Den ser riktigt snygg ut, i mina ögon är gen 4 Legacy en av Subarus snyggaste modeller genom tiderna smile

Var också på Bus-finalen med rallybilen och halkade men hann aldrig komma förbi och säga hej innan du åkte hem smile

Ja det håller jag verkligen med om!

Det kan nog stämma, jag köpte den av 2st Subarumekaniker i Härnösand som hade köpt den, satt i en ny motor i den och fått den körduglig igen.

Mmm just gen4 tycker jag också är speciellt och finare än de andra.

Jag tyckte jag kände igen den! Följt projekttråden på SSC.
Hittade inte igen var du parkerat annars hade jag tänkt säga hej med smile

Precis, det stämmer bra! Var väldigt sugen att köpa den då den var i bra skick och var rätt billig men hade varken tid eller plats smile Minns även som du skrev tidigare i din tråd att den inte hade Bilstein-ben fram smile

Verkligen, tycker du fått till din riktigt snygg! Hade några kompisar som inte såg att det är en Legacy, sa att den var för snygg för det wink

Vad kul! Jag stod längst upp bredvid racelastbilen så var inte helt lätt att hitta dit smile

"Horsepower sells cars, torque wins races"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang