4517
Sök

ska jag ladda ner detta?

"Ijenkligen"
788 Inlägg
20 juni 2007
Trådstartare
så fort jag har nätverkskabeln i, så poppar det upp en massa fönster där det står att jag ska ladda ner nåt från www.registrycleanerxp.com...
vad är det? har precis lyckats bli av med viruset jag hade innan, så jag vill ju inte ha fler nu på ett tag tongue
mvh

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

811 Inlägg
20 juni 2007
ingen aning vad det kan vara. men något säger mig att du har nåt skräp kvar. eller nåt Syp ware eller kanske något annat. jag bruka ha ett program som heter Adaware som man kan köra för att få bort såna grejer.

Quattro User
260 Inlägg
20 juni 2007
Ladda hem "spybot search & destroy" och "ad-aware se personal" , uppdatera programmen innan du börjar scanna efter monster.

Har du något antivirusprogram?

Innehar VAG-COM diagnostik-interface i västerbotten.

"Ijenkligen"
788 Inlägg
20 juni 2007
Trådstartare
jag  har avg antivirus och ad-aware.
det är inget som är kvar från viruset eftersom det har hållt på så innan jag fick virus..
och det händer inte när jag kör trådlöst nätverk utan bara när nätverkskabeln är ikopplad hmm
hursomhelst är det störigt så in i helv*te när det poppar upp sånna 2-3 ggr i minuten sad
men men..
nu är det iaf gonatt.. har körlektion kl 12:00
mvh

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

4 571 Inlägg
20 juni 2007
Det är iaf spyware du fått.

Tyvärr så hjälper det oftast inte med bara adaware.
Lyckas man inte med det så prova dessa 2 program, kom ihåg att prova i felsäkert läge om ni inte får bort allt från windows.

Tanka "spybot search and destroy"
Länk: Här

Hjälper inte det så prova cwchredder

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
20 juni 2007
Izual skrev:
Det är iaf spyware du fått.

Tyvärr så hjälper det oftast inte med bara adaware.
Lyckas man inte med det så prova dessa 2 program, kom ihåg att prova i felsäkert läge om ni inte får bort allt från windows.

Tanka "spybot search and destroy"

Hjälper inte det så prova cwchredder

Kan vara bra att ha även om man är skyddat men det finns gott om skit där ute!

Sök