Koppla ljud i en Passat Alltrack

K1NG3N
14 februari 2018 · 557 Inlägg

Tjena.
Har så fruktansvärt dåligt ljud så hade tänkt mig att koppla in mitt ljud i bilen.

Jag har köpt både omvandlare och kabelkit. Tänkte se om nån har gjort liknande eller om de kanske skulle lejas bort. Kunskapen finns naturligtvis men när det ska kopplas in omvandlare osv så är det lika bra att fråga 😂

Så är det nån som vet hur det ska kopplas angående omvandlaren?

https://www1.garaget.org/gallery/images/85/84562/84562-2c7ff6cd88bdc3bca3c1649ce227930d.jpg

Tacksam för svar smile

Soulman
14 februari 2018 · 1 271 Inlägg

Inte min mening att vara ohövlig, men grejar du inte att koppla in omvandlaren ska du kanske överväga att låta bli resten också. Ta hjälp eller köp hjälp.

Tjofadderittan - lej
Jag har VCDS (f.d VAG COM) och VCP
Kör VW Tiguan GTS 2017
K1NG3N
14 februari 2018 · 557 Inlägg

Jag ser på den hur den ska kopplas. Hade tänkt dra kabel med kabeltjuvar från högtalarna jag ska tjuva signal ifrån vidare till skuffen. Inkopplingen är jag inte osäker på direkt, tänkte mera på eventuella genvägar för att slippa ta ut stereon och om nån visste ev vilka kablar de handlar om för hittar inget på nätet när jag söker.

ToP Anything But Ordinary..
14 februari 2018 · 80 Inlägg

sitter tvinnade kablar 2st i vardera b-stolpar "minns inte färg men de syns vilka", dem tar du signal ifrån med en hög-lågnivå omvandlare och lägger rimligtvis i bagagen.

Strömkabel lättast efter vänster sida och upp genom en tom lucka med en gummigenomföring ovanför pedalerna för att komma igenom torpedväggen, kabeln smiter smidigt upp precis bakom batteriet.

kopplat så själv, å funkar klockrent.

Senast redigerat av ToP (14 februari 2018)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang