5292
Sök

min data tar inte cd längre :S?

643 Inlägg
27 juni 2007
Trådstartare
har vart så nån vecka nu. när man sätter in en cd så hör man att cdn snurrar runt men inget händer. inget läser? i E står det att ingen cd sitter i? jag har kikat och enheten fungerar står det? någon som vet om någon sladd eller mjukvara gått sönder?

911 Inlägg
27 juni 2007
Kanske ljudkortet som pajjat ??

pic up the phone, wazzzaaa

643 Inlägg
27 juni 2007
Trådstartare
zortep skrev:
Kanske ljudkortet som pajjat ??

datorns ljudkort? nej musik går å spela big_smile. men det går inte ens å spela spel längre..  kanske läsaren har gått åt helvete big_smile?

Svindåre
1 433 Inlägg
27 juni 2007
Har du kollat så alla kablar sitter där de ska? det kan ju vara så att cd läsaren är slut...

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Smålänning
7 887 Inlägg
27 juni 2007
Kolla alla sladdar. Hittar du inte felet så är en ny läsare så billig att det inte tjänar till att jävlas med den.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Pulare
248 Inlägg
27 juni 2007
Hmm låter skumt. Har då aldrig varit med om en cd läsare som lägger av? men självklart pajjar väl de oxå efter ett tag. jag har typ gamla 2 och 4x spelare som fortfarande funkar=)
Och om det vore en kabel så skulle du inte hitta enheten. Och eftersom att den spinner upp så har den jhu ström och verkar funka iaf? men kanske är lasern som lagt av eller ngt.
Men som tur är så kostar en ny ingen förmögenhet.
btw kom precis på att har du testat med olika sorters skivor? så det inte är en dvd skiva du satt i om det inte är en dvd läsare? vill inte idiot förklara dig men man vet jhu aldrig=)

Sök