11027
Sök

Kharma twelve bas Bra lr dålig?

oijoij-society.com
774 Inlägg
1 juli 2007
Trådstartare
Köpte en Kharma twelve av polarn och tyckte jag fick den till vettigt pris, men är det en bra spelande bas?

Har för övrigt en 500watts bas nu Mds Classic och ska nu testa denna Kharma twelve som ligger på 700watt.

KOmmer det att bli mkt skillnad?

Mvh...

1 161 Inlägg
1 juli 2007
sätt i den o prova?

781 Inlägg
1 juli 2007
bra bas till de priset, gav 1000 kr för 2 st nya från mds när dom fanns i sortementet.. håller tyvärr dåligt då spolen är kännslig. fast båda mina lever än och spela på bra som fan.. hade dom i proben innan nu sitter en av dom i en a3 där den funka kanon...

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
1 juli 2007
sämsta bas jag någonsin haft. höll 2 dagar innan konan lossnade från talspolen. lämnade tillbaka och köpte 2st G30 (2-3 år sedan )

/Street

781 Inlägg
1 juli 2007
street skrev:
sämsta bas jag någonsin haft. höll 2 dagar innan konan lossnade från talspolen. lämnade tillbaka och köpte 2st G30 (2-3 år sedan )

jo de är de problemen dom hade med serien därför dom slutade tillverka den.. men den spelar bra så länge dom håller om man har tur:d

Beroende av billjud
151 Inlägg
2 juli 2007
Jag har kört med en sån tidigare och nog trycker den väl på hyvsat, inte nå värsting om man säger så men den ligger i väl normal standard. Hört att dom går sönder väldigt lätt och det är därför den inte hängde kvar så länge i MDS sortiment.
Ne tacka vet jag Orion smile
/Wikberg

"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet - Farbro Barbro"

Sök